  • Data: 2016-09-03 22:51:13
    Temat: Re: kredyt na cudze dane
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 03-09-16 o 19:57, J.F. pisze:

    > Ale nieswiadoma

    W tym wypadku to tylko mniejsza kara - masz nieumyślną paserkę.

    > Wyludzenia na poczatku im sie nie chcialo zglosic, a teraz zglosza ?

    Tak.

    > No to mam kolejny punkt - nie moglen wiedziec ze wyludzone w chwili
    > zakupu. I byc moze drugi - jakie wyludzone, skoro komornik sciagna
    > zaleznosc z osoby trzeciej. Albo telewizja sprzedala dlug osobie
    > czwartej.
    >
    > No ale najwazniejsze - nie bylo zgloszenia na poczatku, to jak ma
    > policjant wiedziec, ze to kradziony ?

    Uwierz, ze da się :-) Sposób jest trywialny :-)

    > Nadal jeste ciekaw, czy jak zmienie sobie numer w telefonie czy
    > dekoderze, ot tak, dla kaprysu, legalnie kupionego telefonu,
    > to czy podlegam pod 306.

    Tak.

    > I co - Interpol sie takimi duperelami jak telefon zajmuje ?

    Interpol jest od wymiany danych. Co jakiś czas leci zestaw poszukiwanych
    rzeczy :-) Nie znam rosyjskiej procedury, ale po pierwsze działa, po
    drugie pewnie jest podobna do naszej, czyli mają to w bazie.

    > Mowisz ? Elektronicznie szukana, czy wpisza od niechcenia w rejestr i
    > beda straszyli jakis malolatow ...

    Po prostu co jakiś czas ktoś sprawdza to, co się nie znalazło.

    > Tak naprawde, to wlasciciel pewnie czesto nie wie - ukradziony czy
    > zgubiony. A jak go policjant umiejetnie pokieruje, to glosi tylko
    > utrate i przestepstwa nie bedzie, statystyki spadna :-)

    Bez sensu, bo szansa na wykrycie spora.

    > Bo statystyki odzyskanych telefonow nie widze, czasem tylko policja
    > sie pochwali, jak to sprawnie dziala
    > http://www.policja.waw.pl/pl/dzialania-policji/aktua
    lnosci/21494,Odzyskane-telefony-komorkowe.html

    > Choc to wyglada na sukces pelna geba :-)
    > http://www.gp24.pl/wiadomosci/bytow/art/4788213,poli
    cja-odzyskala-przywlaszczone-telefony,id,t.html

    No widzisz.