  • 41. Data: 2008-01-13 13:19:02
    Temat: Re: kradzież prądu
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Wiesz, idź się leczyć. Dostali materiał dowodowy na tacy, dostali
    przestępcę
    > na tacy... I ja mam jeszcze zdrowiem i życiem się narażać, żeby im go
    > złapać? Nie trolluj.

    zdrowiem i zyciem ???

    Icek

  • 42. Data: 2008-01-13 13:38:16
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z niedziela, 13 styczeń 2008 14:19
    (autor Icek
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <fmd2tr$ahr$1@node1.news.atman.pl>):

    > przestępcę
    > zdrowiem i zyciem ???

    A myślisz, że po ryju nie zbiorę jak się dowie? To żul... Nie myje się,
    śmierdzi na kilometr i urządza ciągle libacje....
    --
    Tristan
    napisz tu: w...@g...biz.pl i...@k...com.pl

  • 43. Data: 2008-01-13 19:29:46
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > A myślisz, że po ryju nie zbiorę jak się dowie? To żul... Nie myje się,
    > śmierdzi na kilometr i urządza ciągle libacje....

    1. nie kazdy "zul" bije, chce sie bic czy daje po ryju

    2. zadzwon na policje jak go nie ma, ty policji jestes potrzebny tylko po to
    aby zrobic fotki bo policja aparatu fotograficznego nie ma a na miejscu nie
    ma jak inaczej przeprowadzic czynnosci i uprawdopodobnic przestepstwa

    Icek