  • 1. Data: 2008-01-09 19:03:39
    Temat: Sad pomylil szpitale wysylajac papiery, stracilem dzien i pieniadze na dojazd, co zrobic?
    Od: k...@p...onet.pl

    Sad wyslal mnie na badania do innego miasta.
    Udalem sie pod wskazany adres, jednak tam okazalo sie, ze dokumentacja
    sadowa
    zostala wyslana do innej instytucji.
    Ja przez to musze ponownie przyjechac i tracic srodki na dojazdy.
    Czy nalezy mi sie zadoscuczynienie/zwrot srodkow za dojazd i stracony
    czas?
    W jakiej formie zwrocic sie do sadu o zadoscuczynienie?

    Pozdrawiam
    Kras