  • 1. Data: 2007-09-07 19:56:14
    Temat: koszty obrońcy
    Od: adam158 <a...@o...pl>

    witam szanownych grupowiczów
    czeka mnie chyba niebawem rozprawa w sądzie o grozby karalne wobec
    sasiadek jako ze wszystkie trzy sie zmówiły moge miec problemy i
    będępotrzebował adwokata do sądu grózb nie było ale zawistne baby
    uknuły intryge
    ile trzeba przeznaczyc bedzie na adwokata nie byłem wczesniej karany
    czy jezeli mnie uniewinnia to moge od nich czegś sie domagac ,skarzyc
    itp.
    adam

  • 2. Data: 2007-09-07 21:03:07
    Temat: Re: koszty obrońcy
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik adam158 napisał:
> [...]
    > ile trzeba przeznaczyc bedzie na adwokata nie byłem wczesniej karany
    > czy jezeli mnie uniewinnia to moge od nich czegś sie domagac ,skarzyc

    Nie uniewinnią Cię.
    Zarobisz 3 miechy na 2 lata bez względu na to czy będziesz miał adwokata
    czy nie.

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com

  • 3. Data: 2007-09-07 22:46:57
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Arek wrote:

    > Nie uniewinnią Cię.
    > Zarobisz 3 miechy na 2 lata bez względu na to czy będziesz miał adwokata
    > czy nie.

    Spieprzaj, dziadu!

    Ech, żebyś tak zniknął razem z pisuarami...

  • 4. Data: 2007-09-07 22:50:14
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    adam158 wrote:
    > witam szanownych grupowiczów
    > czeka mnie chyba niebawem rozprawa w sądzie o grozby karalne wobec

    Po czym to wnosisz?

> [...]
    > uknuły intryge
    > ile trzeba przeznaczyc bedzie na adwokata nie byłem wczesniej karany

    O to zapytaj się adwokata :)

    AFAIR zwykła stawka to 5 stówek od rozprawy, ale głowy nie dam.

    > czy jezeli mnie uniewinnia to moge od nich czegś sie domagac ,skarzyc

    No, na pewno ktoś będzie musiał pokryć koszta prawnika i sprawy. Jeśli
    będzie oskarżenie prywatne - one. Jeśli z urzędu - skarb państwa.

    A może tak jakieś szczegóły?

  • 5. Data: 2007-09-08 06:40:00
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Andrzej Lawa pisze:
    > Ech, żebyś tak zniknął razem z pisuarami...

    Z tymi pisuarami, ktore po najbliszych wyborach beda samodzielnie
    rzadzily krajem ?

    --
    Mithos

  • 6. Data: 2007-09-08 07:44:48
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Mithos napisał(a):

    > Z tymi pisuarami, ktore po najbliszych wyborach beda samodzielnie
    > rzadzily krajem ?

    przerazajace to jest, nie mniej niz debiizm partii ktore poparly
    samorowziazanie. Przeciez wiadomo ze pisuary przy wykorzystaniu tvp
    (widac bylo po show z kaczmarkiem) zdobeta poparcie u rzekomo
    inteligentnych osob, do tego haki, raport macierewicza.

    P.

    --
    Czy rzekomo nieskazitelny minister sprawiedliwości prokurator generalny
    Zbigniew Ziobro brutalnie zamordował młodą kobietę? Czy naprawdę dokonał

  • 7. Data: 2007-09-08 13:38:06
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Mithos wrote:

    > Z tymi pisuarami, ktore po najbliszych wyborach beda samodzielnie
    > rzadzily krajem ?

    Tfutfutfu! Na psa urok!

  • 8. Data: 2007-09-08 13:41:07
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Sowiecki Agent wrote:

> [...]
    > (widac bylo po show z kaczmarkiem) zdobeta poparcie u rzekomo
    > inteligentnych osob, do tego haki, raport macierewicza.

    Ja tam mam nadzieję, że ludzie się już poznali na ich sztuczkach...

    Jeśli nie - cóż, ten naród okaże się narodem niedorozwiniętych debili.

  • 9. Data: 2007-09-08 18:21:42
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Andrzej Lawa pisze:
    > Ja tam mam nadzieję, że ludzie się już poznali na ich sztuczkach...

    Tak i zapewne dlatego niedoszacowany zwykle w sondazach PiS mimo
    wszystko ma najwieksze poparcie (czyli w wyborach bedzie mial jeszcze
    wieksze).

    > Jeśli nie - cóż, ten naród okaże się narodem niedorozwiniętych debili.

    Polecam czasem porozmawiac z kims nie ze swojego srodowiska. Ostatnio z
    racji dluzszego wyjazdu z Warszawy mialem okazje sie przekonac ile ludzi
    "w terenie" popiera PiS i Kaczynskich. Do tego to jest poparcie na ktore
    nie maja wplywu ujawniane afery, uklady itp. z udzialem ludzi zwiazanych
    z PiS. Przy czym byli to ludzie mlodzi, bo starsi, rolnicy, emeryci i
    inni tak czy inaczej zaglosuja na PiS. Po tej wyprawie przekonalem sie
    ze to PiS wygra te wybory. I istnieje szansa ze beda sprawowali wladze
    samodzielnie bo Leppery i Giertychy do parlamentu juz sie nie dostana
    (aczkolwiek Gietycha mi szkoda, bo to co zrobil wczoraj z Kurskim
    zafundowalo mi bardzo wiele smiechu i dla takich "akcji" niech juz sobie
    bedzie w sejmie).

    --
    Mithos

  • 10. Data: 2007-09-08 18:22:24
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Andrzej Lawa pisze:
    > Tfutfutfu! Na psa urok!

    Ja jestem gotow zalozyc sie o to ze oni najblizsze wybory wygraja.

    --
    Mithos