  • 1. Data: 2007-09-07 15:16:02
    Temat: Działalność gospodarcza i wspólnik
    Od: "Stefan C." <s...@g...com>

    Chciałbym założyć jednoosobową działalność gospodarczą. Mam kolegę,
    który pomógłby mi w stworzeniu strony internetowej i przy sprzedaży
    produktów. W kupno produktów do sprzedaży również on by wyłożył część
    pieniędzy. Nie chcę zakładać spółki.
    1. W jaki sposób mógłbym się z nim rozliczać ?
    2. Czy wystarczy jak np. on wyłoży pieniądze a później mu je po prostu
    wypłacę ?
    3. Czy podpisywać z nim jakąś umowę ?
    4. Czy mogę np. podpisać z nim umowę-zlecenie o sprzedaż produktów ?