  • 11. Data: 2007-09-08 19:44:11
    Temat: Re: koszty obrońcy
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Mithos wrote:

    > Tak i zapewne dlatego niedoszacowany zwykle w sondazach PiS mimo
    > wszystko ma najwieksze poparcie (czyli w wyborach bedzie mial jeszcze
    > wieksze).

    Oby nie, oby nie.

    > Polecam czasem porozmawiac z kims nie ze swojego srodowiska. Ostatnio z

    A co to jest to 'moje środowisko'?

    > racji dluzszego wyjazdu z Warszawy mialem okazje sie przekonac ile ludzi
    > "w terenie" popiera PiS i Kaczynskich. Do tego to jest poparcie na ktore

    W mojej aktualnej okolicy (mała miejscowość pod Nadarzynem) pisuary
    samorządowe przerżnęły równo.

    > nie maja wplywu ujawniane afery, uklady itp. z udzialem ludzi zwiazanych
    > z PiS. Przy czym byli to ludzie mlodzi, bo starsi, rolnicy, emeryci i
    > inni tak czy inaczej zaglosuja na PiS.

    Nigdy nie twierdziłem, że w Polsce jest mało ludzi z g*.*nem zamiast
    mózgów. Mam tylko nadzieję, że jest ich na tyle mało, żeby pisuary
    przerżnęły.

    Bo kolejne lata z tą bandą rozpieprzą Polskę dokumentnie.

  • 12. Data: 2007-09-09 13:24:16
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    wiadomości news:glabr4-qh6.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > W mojej aktualnej okolicy (mała miejscowość pod Nadarzynem) pisuary
    > samorządowe przerżnęły równo.

    Nie łącz specyfiki wyborów samorządowych z wyborami do sejmu i senatu.
    Do samorządu wybiera się konkretnych ludzi, do sejmu wybiera się partie
    polityczne, mając na myśli liderów tych partii.
    Np. w Gorzowie Wlkp., wybrano na prezydenta miasta osobę, która x
    miesięcy spędziła w areszcie. Dlaczego? Dlatego, że np. ja osobiście wolę,
    aby nawet te kilka pracent pieniędzy wyprowadzono (choć wcale nie twierdzę,
    że tak było) i za pozostałe 95% mądrze wydane, coś pożytecznego dla miasta
    zrobiono, niż żeby ktoś nie wziął ani grosza, a przy okazji w mieście nic
    przez swoją kadencję nie zrobił. Widocznie większość myśli podobnie, skoro
    pomimo zarzutów prokuratorskich, dalej jest on prezydentem.

    > Nigdy nie twierdziłem, że w Polsce jest mało ludzi z g*.*nem zamiast
    > mózgów. Mam tylko nadzieję, że jest ich na tyle mało, żeby pisuary
    > przerżnęły.

    Mam takie samo zdanie o PiS, ale sądzę podobnie jak poprzedni kolega, za
    dużo mamy w Polsce ludzi, którzy zamiast myśleć, to wolą puste hasła z
    telewizji, a trzeba powiedzieć, że w propagandzie ta partia jest bardzo
    dobra, chyba z czasów solidarności im to zostało :).

    > Bo kolejne lata z tą bandą rozpieprzą Polskę dokumentnie.

    Cóż, Polak przed szkodą i po szkodzie głupi.

  • 13. Data: 2007-09-10 07:58:18
    Temat: Re: koszty obroncy
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Jaka lewica, taka i prawica.....
    JaC

    -----

  • 14. Data: 2007-09-10 11:52:26
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Poza tym powinnismy wreszcie zamknąć wszystkich sowieckich agentów.
    JaC

    -----