  • 31. Data: 2004-04-22 09:54:49
    Temat: Re: kontrola legalnosci oprogramowania
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    u...@d...invalid news:c66n5c$brm$2@inews.gazeta.pl

    > I nie odpowie. Bo poza opublikowaniem go na swojej własnej stronie
    > nigdzie więcej nie zotał wysłany.

    Moze wyslal go sam do siebie, a raczej do swojej drugiej osobowosci :P ?

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____, http://www.raf256.com/arnold/
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * ) i Ciebie moze pozwac
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------" arnold - usenetowy pieniacz

  • 32. Data: 2004-04-22 12:37:23
    Od: "poilkj" <u...@d...invalid>

    "Arek" <a...@e...net> wrote in message news:c684e5$r6c$1@news.onet.pl...

    > Buacha cha cha cha cha !!!!! Aleś mnie rozśmieszył!
    > Myślisz, że będę na zawołanie dogadzał tchórzliwemu anonimowi jakim
    > jesteś? To Ci się zdrowo w tej Twojej pacynce pomieszało.
    >
    > Jeśli o mnie chodzi to żyj sobie w złudnym przekonaniu, ockniesz się jak
    > opublikują wyroki.

    Mam rozumieć, że nic nie wysłałeś i stać cie tylko na powyższe?

  • 33. Data: 2004-04-22 12:37:57
    Od: "poilkj" <u...@d...invalid>

    "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com> wrote in message
    > u...@d...invalid news:c66n5c$brm$2@inews.gazeta.pl

    > Moze wyslal go sam do siebie, a raczej do swojej drugiej osobowosci :P ?

    i na dodatek faksem.

  • 34. Data: 2004-04-22 13:04:54
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik poilkj napisał:

    > Mam rozumieć, że nic nie wysłałeś i stać cie tylko na powyższe?

    Twój rozumek Twoje szleje. Skoro nie umiesz czytać ze zrozumieniem to
    nie mój interes co sobie w nich naroisz na ten temat.
    Zaiste mało mnie to rusza - no poza dużym ubawem - bo obnosić się z tym
    jak najbardziej możesz i pozwalać ludziom poznać się na swoim poziomie
    inteligencji.

    Zdrówka.
    Arek

    --
    http://www.elita.pl/arek

  • 35. Data: 2004-04-22 15:01:49
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <biuro(wycinamy)@love(myslnik)office(wycinamy).com>

    : Trudnosci dowodowe nie sa przeslanka do wylaczenia odpowiezialnoci za
    : szkode. Godfryd dosc precysyjnie wyrazil istote sprawy.
    : Informatycy "siedli okrakiem" pomiedzy prawem autorskim a technika,
    : bo to takie wygodne.
    : I oczywiscie nie sprzedaja programow, lecz tworza swoje wiekopomne dziela
    : laskawie udzielaja licencji na swe "produkty potencjalnie bardzo
    : niebezpieczne".

    jezeli sie korzysta zgodnie z intsrukcja to nie sa one niebezpieczne.

    Rownie dobrze mozesz marudzic bo ci sie nie podoba tekst w gazecie (lub
    czasopismie) za ktora zaplaciles,

  • 36. Data: 2004-04-22 15:03:28
    Od: "poilkj" <u...@d...invalid>

    "Arek" <a...@e...net> wrote in message news:c68fvm$c28$3@news.onet.pl...

> [...]
    > Zaiste mało mnie to rusza - no poza dużym ubawem - bo obnosić się z tym
    > jak najbardziej możesz i pozwalać ludziom poznać się na swoim poziomie

    Mój ty hydrauliku.

  • 37. Data: 2004-04-22 16:59:24
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik poilkj napisał:
    > Mój ty hydrauliku.

    Uj! Nigdy bym się nie spodziewał, że masz tak niski poziom inteligencji,
    że nie potrafisz zrozumieć, że nie jestem i nigdy nie byłem. hydraulikiem.

    Toś mnie zaskoczył nieprzyjmnie, uj... :(

    zdegustowany
    Arek

    --
    http://www.hipnoza.info

  • 38. Data: 2004-04-22 18:25:26
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    bosz wrote:

    > Ludzie tez musza ze soba wspolpracowac a jako osobne byty istnieja.

    Np. taki pustelnik lub rozbitiek obiektywnie nie istnieje - a jak go
    ktoś odnajdzie, to się nagle pojawia z niebytu.

    ROTFL

    ;-D

  • 39. Data: 2004-04-22 20:32:57
    Od: "poilkj" <u...@d...invalid>

    "Arek" <a...@e...net> wrote in message news:c68tol$ct5$1@news.onet.pl...

    > Uj! Nigdy bym się nie spodziewał, że masz tak niski poziom inteligencji,
    > że nie potrafisz zrozumieć, że nie jestem i nigdy nie byłem. hydraulikiem.

    Jesteś, nie ważne jak długo byś się pod prysznicem szorował, zapach zawsze
    zostanie.

  • 40. Data: 2004-04-22 21:02:10
    Od: "Falkenstein" <No_priv@Just_pub.pl>

    poilkj wrote:
    > "Arek" <a...@e...net> wrote in message

    > Jesteś, nie ważne jak długo byś się pod prysznicem szorował, zapach
    > zawsze zostanie.

    Niee, jest mechanikiem urządzeń hydraulicznych. Lotniczym w dodatku. Ale w
    końcu rury to rury. Oprócz tego jest menadzerem, reżyserem, scenarzystą i
    kompozytorem

    --
    Falkenstein
    Oderint dum metuant