  • 1. Data: 2004-04-20 10:21:27
    Temat: Swiadczenia dla samotnej matki?
    Od: "Neutrino" <m...@o...pl>

    Witam!

    Moze troche off-topic ale nie bardzo wiem gdzie szukac informacji na ten
    temat. Sprawa wyglada tak - matka samotnie wychowujaca dziecko, ojciec nie
    uznal dziecka. Matka bezrobotna, dziecko ma dopiero rok. Mieszkanie wynajete
    grzecznosciowo (za friko). Czy sa jakies swiadczenia, ktore przysluguja takiej
    rodzinie? W tej chwili jest to tylko rodzinne w wysokosci 40 zl, a to chyba
    smieszne.
    Bede wdzieczny za wszelkie informacje.

    Z gory dziekuje za wszelkie informacje,
    Pozdrawiam,
    N.

  • 2. Data: 2004-04-20 10:39:27
    Temat: Re: Swiadczenia dla samotnej matki?
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    Neutrino wrote:

> [...]
    > wynajete grzecznosciowo (za friko). Czy sa jakies swiadczenia, ktore
    > przysluguja takiej rodzinie? W tej chwili jest to tylko rodzinne w

    Przede wszystkim przysluguje prawo do wniesienia o ustalenie ojcowstwa.

    A poza tym juz niedlugo kazda "samotna matka" niezaleznie czy jest samotna
    czy nie
    dostanie 170 PLN na kazde dziecko.

    Boguslaw

  • 3. Data: 2004-04-20 10:48:02
    Od: m...@o...pl

    > Neutrino wrote:

    > Przede wszystkim przysluguje prawo do wniesienia o ustalenie ojcowstwa.

    Matka nawet nie chce zeby ojciec biologiczny mial cokolwiek do corki (trudno
    jje sie dziwic) wiec odpada.

    > A poza tym juz niedlugo kazda "samotna matka" niezaleznie czy jest samotna
    > czy nie
    > dostanie 170 PLN na kazde dziecko.

    Juz niedlugo, tzn. kiedy? skad?

    a na chwile obecna nie ma zadnego swiadczenia? czy to z ZUS czy skad inad?

    Pozdrawiam,
    N.

  • 4. Data: 2004-04-20 11:31:22
    Od: "Joanna Kostrom" <j...@i...pl>

    > Juz niedlugo, tzn. kiedy? skad?

    Razez z zasiłkiem rodzinnym od 1 maja 2004.

  • 5. Data: 2004-04-20 13:01:15
    Od: "Pussy" <i...@w...pl>

    Użytkownik "Neutrino" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    ten
    > temat. Sprawa wyglada tak - matka samotnie wychowujaca dziecko, ojciec nie

    A była rozprawa?

  • 6. Data: 2004-04-20 14:45:48
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    m...@o...pl wrote:

    > Matka nawet nie chce zeby ojciec biologiczny mial cokolwiek do corki
    > (trudno jje sie dziwic) wiec odpada.

    Wie Pan. Tak w zasadzie to ja to popieram..

    Tylko dlaczego ta pani Chce, zebym to ja ze swoich podatkow dokladal do
    tego, ze ona JUZ nie che miec nic wspolnego z ojcem ICH dziecka ?

    Gazet nie czyta ?
    Radia nie slucha,
    Telewizji nieoglada ?

    Boguslaw

  • 7. Data: 2004-04-20 14:59:33
    Od: "idiom" <i...@w...pl>

    Uzytkownik "bosz" <b...@u...agh.edu.pl> napisal w wiadomosci
    > m...@o...pl wrote:

    > Tylko dlaczego ta pani Chce, zebym to ja ze swoich podatkow dokladal do
    > tego, ze ona JUZ nie che miec nic wspolnego z ojcem ICH dziecka ?

    Bo my jestesmy mniej klopotliwi w kontaktach i nie wystapimy kiedys o
    alimenty od tego dziecka. A szkoda...

    pozdrawiam
    Monika

  • 8. Data: 2004-04-20 16:49:31
    Od: "Klementynka" <b...@w...pl>

    Powinna sie zgłosić do opieki społecznej wtedy dostanie jakies 300-500 zł.
    Najpierw zrobią wywiad środowiskowy i przyznaja pieniądze.
    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2004-04-21 08:20:34
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Faceci to świnie, prawda??
    JaC

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~

  • 10. Data: 2004-04-21 09:57:45
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    Klementynka wrote:

    > Powinna sie zgłosić do opieki społecznej wtedy dostanie jakies 300-500 zł.
    > Najpierw zrobią wywiad środowiskowy i przyznaja pieniądze.
    > Pozdrawiam

    Tylko jeszcze raz powtarzam.
    JEST ojciec i jego OBOWIAZKIEM jest lozyc na dziecko...

    Ta mil apani ma prawo nic od ojca nie chcec,
    ale WEDLUG MNIE nie powinna dostac od nas (podatnikow)
    w takim razie nic DOKAD nie wystapi przecie ojcu dziecka.

    (choc co prawda nie jest to grupa "moralnosc" a prawo...
    ale chdzo mi o to ze prawo powinno scigac takich
    ojcow "automatycznie", gdy matka wystapi o jakakolwiek pomoc)

    Boguslaw