  • 1. Data: 2004-07-23 19:11:14
    Temat: kontrola - jawna?
    Od: Wombi <t...@...raczej.nie>

    Witam.
    Zwykle kontrola musi być poprzedzona poinformowaniem kontrolowanego
    przeprowadzaniu takowej i jej zakresie. Nie można (chyba)
    przeprowadzać kontroli "zza węgła"? CZyli Pan kontroler przedstawia
    się, pokazuje dokumenty uprawniające go do kontroli i do niej
    przystępuje (tak?)
    Co w takim razie z "chłopcami radarowcami"? Jeśli wynik "kontroli"
    jest dla nas korzystny, to nawet nie jesteśmy świadomi, że taka
    kontrola miała miejsce (!) CZy to nie narusza przepisów o ... ?

    --
    Pozdrowienia.
    Wombi

  • 2. Data: 2004-07-23 19:31:33
    Temat: Re: kontrola - jawna?
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Wombi wrote:
> [...]
    > dla nas korzystny, to nawet nie jesteśmy świadomi, że taka kontrola
    > miała miejsce (!) CZy to nie narusza przepisów o ... ?

    ...o ? ;)

    KG

  • 3. Data: 2004-07-23 20:49:43
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Fri, 23 Jul 2004 19:11:14 GMT, Wombi naskrobał(a):

> [...]
    > jest dla nas korzystny, to nawet nie jesteśmy świadomi, że taka
    > kontrola miała miejsce (!) CZy to nie narusza przepisów o ... ?

    o jakiej kontroli mówisz drogowej? skarbowej? - nieważne obie się dokonują
    na podstawie legitymacji :D

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 4. Data: 2004-07-24 12:37:12
    Od: Wombi <t...@...raczej.nie>

    Sebol wrote:

    > o jakiej kontroli mówisz drogowej? skarbowej? - nieważne obie się dokonują
    > na podstawie legitymacji :D

    Wiesz, jak stoją za krzakiem, a Ty jedziesz autem, to raczej nikt Ci
    legitymacji nie pokazuje przeprowadzając kontrolę prędkości z którą
    się poruszasz. Czyli - kontrola jest przeprowadzana z pominięciem
    procedury obowiązującej w innych przypadkach :-) Jesteś kontrolowany
    nie wiedząc o tym.
    W szczególnych przypadkach są przeprowadzane takie kontrole (bez
    powiadamiania kontrolowanego) - np. podsłuch telefoniczny czy też
    kontrola korespondencji, ale jest to obwarowane uzyskaniem
    odpowiednich zezwoleń.
    Wiem, że sprawa kontroli radarowych jest regulowana przepisami, ale
    czy one nie są sprzeczne z aktami wyższego rzędu? Jeśli tak, to takie
    zachowanie "radarowców" jest niezbyt legalne :-)))

    --
    Pozdrowienia.
    Wombi.