  • 1. Data: 2007-08-01 22:42:28
    Temat: konto którego sądu?
    Od: "Anna" <n...@p...pl>

    Witam,

    Jeśli składam apelację od wyroku sądu rejonowego do sądu okręgowego, ale za
    pośrednictwem tego pierwszego ....

    ... to jeżeli chcę zapłacić za nią przelewem, to na konto którego sądu -
    rejonowego, czy okręgowego?

    Wielkie dzięki za odpowiedź!

    Anka

  • 2. Data: 2007-08-02 04:21:46
    Temat: Re: konto którego sądu?
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Anna pisze:

    > ... to jeżeli chcę zapłacić za nią przelewem, to na konto którego sądu -
    > rejonowego, czy okręgowego?

    W istocie wszystko jedno: i to i to to Skarb Państwa.
    Zapałać SR.

    --
    @2007 Johnson
    http://johnsonpl.blogspot.com/

  • 3. Data: 2007-08-02 16:37:44
    Od: "Roman Rumpel" <r...@s...gazeta.pl>

    > W istocie wszystko jedno: i to i to to Skarb Państwa.

    W istocie tak, w rzeczywistości sadowej niestety nie wszystko jedno. Płacić
    nalezy na konto sądu, którego orzeczenie zaskarżamy. Jest odpowiednie
    orzeczenie SN. Własnie dlatego masz racje pisząc:

    > Zapałać SR.>

    RR

  • 4. Data: 2007-08-03 08:24:11
    Od: stern <s...@n...to>

    Świadomy znaczenia swych słów i odpowiedzialności przed prawem Thu, 02 Aug
    2007 06:21:46 +0200, Johnson zeznał(a):

    > Zapałać SR.

    Nawołujesz do zbrojnego powstania przeciwko Wymiarowi Sprawiedliwości ?
    Premiera to rozumiem, ale TY? ;)

    BP, NMSP