  • 1. Data: 2007-08-01 18:07:05
    Temat: Urlop wypoczynkowy
    Od: "HalinkaB" <b...@p...onet.pl>

    Z dniem 01.03.2007r przeszłam na wcześniejszą emeryturę. Wykorzystałam urlop
    wypoczynkowy w ilości 26 dni za 2007 rok.

    Od 01.04.2007 podjęłam pracę na 3/4 etatu w nowym zakładzie pracy na umowę o pracę.

    Czy przysługuje mi urlop za miesiące przepracowane w nowym zakładzie pracy?

    Dziękuję i Pozdrawiam,
    HalinkaB

  • 2. Data: 2007-08-01 21:45:44
    Temat: Re: Urlop wypoczynkowy
    Od: "wektor" <w...@i...pl>

    Użytkownik "HalinkaB" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    umowę o pracę.

    > Czy przysługuje mi urlop za miesiące przepracowane w nowym zakładzie

    Urlop wypoczynkowy za 2007 r. został już w całości wykorzystany, w
    nowym zakładzie pracy dopiero w 2008 r. będzie przysługiwał.

    Pzdr

    wa

  • 3. Data: 2007-08-01 21:55:56
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 1 Aug 2007, HalinkaB wrote:

> [...]
    >
    > Czy przysługuje mi urlop za miesiące przepracowane w nowym zakładzie pracy?

    AFAIK - nijak.
    Został "na zapas" wykorzystany urlop za cały rok.
    Zasada jest taka, że urlop należy się "proporcjonalnie" - był niedawno
    wątek na ten temat, przejrzyj :)

    pzdr, Gotfryd