  • 1. Data: 2004-10-28 07:37:39
    Temat: komornik i listy polecona - a ZWROTKI ;))
    Od: l...@v...pl

    Stan faktyczny.

    List polecony nadany przez Komornika 08-10-2004

    Korespondencja odebrana przez Wierzyciela (ja) 11-10-2004

    Dziś dowiaduję się 28-11-2004 iż Komornik nie otrzymał zwrotki i będzie czekać
    na nią jeszcze 3 tygodnie.

    Moje pytanie.
    Gdybym NIE odebrał korepondencji list polecony powróciłby do Komornika 25-10-2004
    Gdybym ODEBRAŁ (co uczyniłem 11-10-2004) korespondencję zwrotka powinna być
    13-10-2004

    Na dzień 28-11-2004 Komornik NIE MA ani listu zwróconego, ani zwrotki od listu
    podjętego i pragnie czekać na nią jeszcze 3 tygodnie.

    CO O TYM SĄDZICIE ?
    Jestem po rozmowie z pracownicą kancelraii, która była oburzona moimi
    wyliczeniami, bo oni mają 2000 spraw a nie tylko jedną, odparłem co innego
    gdybyście Państwo podjęli jakieś działania np. wniosek reklamacyjny dot.
    korespondencji poleconej, która w korelacji z takim stanem faktycznym z punktu
    widzenia komornika ewidentnie zaginęła, a co innego w sytuacji kiedy
    otrzymalibyście Państwo zwrotkę, jednak z uwagi na natłok spraw moja byłaby
    załatwiana w kolejności ich wpływu, a nie robienie sobie furtki "poczekamy
    jeszcze 3 tygodnie, aż zwrotka powróci albo i nie i może wtedy zastanowimy się
    na tym co zrobić ze sprawą".

  • 2. Data: 2004-10-28 08:08:28
    Temat: Re: komornik i listy polecona - a ZWROTKI ;))
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    l...@v...pl naskrobał/a w

    > Moje pytanie.

    Gdzie?

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    Ten post jest sponsorowany przez literki 'b'a'b'y'l'o'n' i cyfre '5'.

  • 3. Data: 2004-10-28 08:20:28
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    l...@v...pl wrote:

> [...]
    >
    > Na dzień 28-11-2004 Komornik NIE MA ani listu zwróconego, ani zwrotki
    > od listu podjętego i pragnie czekać na nią jeszcze 3 tygodnie.

    Komornicy to bardzo "zabawna" ekipa...
    Ostatnio słyszałem o sytuacji jak taki mundrala przysłał pismo do dużej
    instytucji państwowej, z żądaniem aby TA instytucja sprawdziła czy
    przypadkiem dłuznik wobec którego prowadzi sprawę nie sprzedał praw
    (które to prawa są rejestrowane przez tą instytucję), oraz czy
    ewentualny nabywca zapłacił za te prawa, a jeśli nie, to żeby
    wyegzekwować zapłatę i przekazać ją na konto komornika.
    Co więcej, zażyczył sobie żeby wszelkie zobowiązania tejże instytucji w
    stosunku do "obrabianego" dłużnika przekazywać na jego konto... Problem
    polega na tym że ta instytucja w żaden sposób nie mogłaby mieć żadnych
    długów w stosunku do tego delikwenta...
    Po prostu pisemko ze sztancy, i zwalanie swojej roboty (za którą bierze
    cięzkie pieniądze) na innych - w tym wypadku urzędników państwowych,
    którym płacimy ze swoich podatków...
    W dodatku ćwok nie podał żadnych namiarów na te prawa, jedynie nazwisko
    dłużnika... Bezczelny na maksa...

    --
    Pozdro
    Massai

  • 4. Data: 2004-10-28 08:37:52
    Od: "kredytobiorca" <k...@o...pl>

> [...]
    2004
    > Gdybym ODEBRAŁ (co uczyniłem 11-10-2004) korespondencję zwrotka powinna być

    I to nie, i to nie. Kolega coś widzę się nie orientuje - troszkę się
    pozmieniało na Poczcie ostatnio (dawno) - choć na marginesie dodam, że tego...
    listopada nie pojmuję;)))
    Ale wracając do sedna - to ZPO zwykle (moje doświadczenia) idzie... ok.
    tygodnia :(( Inna sprawa, że ją często gubią: wtedy faktycznie trzeba
    reklamować. List zwracany też tyle może iść - bo to nie priorytet.
    A czemu ma list wrócić 25.10 jeśli wysłany 8.10?? Zakładając że to list
    priorytetowy a nie zwykły (wtedy będzie dłużej), to wysłany 8.10 dotrze
    najprawdopodobniej 11.10 (poniedziałek) i od tej chwili odbiorca ma czas na
    jego podjęcie - uwaga! - 14 dni ROBOCZYCH!!! Czyli może go podjąć do 29.10
    WŁĄCZNIE! List wróci - NAJWCZEŚNIEJ - 2.11.
    Krócej na poczcie leżą tylko sądówki i NIEKTÓRE z US - 7 dni KALENDARZOWYCH.

  • 5. Data: 2004-10-29 21:59:41
    Od: "Xena" <t...@l...com.pl>

    In news:4798.0000055b.4180afdc@newsgate.onet.pl,
    kredytobiorca <k...@o...pl> napisał/a:

    [ciach]

> [...]
    > 2.11.
    > Krócej na poczcie leżą tylko sądówki i NIEKTÓRE z US - 7 dni

    i te od komornika. Dzisiaj osobiście odebrałam takowy a na awizie miałam jak
    byk 7 dni.

    Pozdrawiam
    Tatiana
    --
    Kto kocha bardziej, jest zawsze podległy i musi cierpieć
    /Thomas Mann/

  • 6. Data: 2004-10-29 22:08:59
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    kredytobiorca wrote:
    > Krócej na poczcie leżą tylko sądówki i NIEKTÓRE z US - 7 dni KALENDARZOWYCH.

    po czym (sądowe) są powtórnie awizowane na kolejne 7 dni

    KG

  • 7. Data: 2004-10-29 22:47:46
    Od: "kredytobiorca" <k...@o...pl>

> [...]
    >
    > [ciach]

    > i te od komornika. Dzisiaj osobiście odebrałam takowy a na awizie miałam jak

    No widzisz - a do mnie list od komornika leżał pełne 14 dni ROBOCZYCH na
    poczcie - kilka dni przed ich upływem dostałem kolejne, powtórne awizo.
    Trochę to dziwne u Ciebie: albo na poczcie się ktoś pomylił, albo... komornik
    sobie (na liście) "zażyczył" tylko 7 dni, na podobnej zasadzie co US sobie
    niekiedy właśnie "życzy" tych 7 dni.

  • 8. Data: 2004-10-29 22:49:32
    Od: "kredytobiorca" <k...@o...pl>

    > po czym (sądowe) są powtórnie awizowane na kolejne 7 dni

    A skąd taka wiedza? Bo ja akurat niedawno sądówkę miałem, na awizie pisało jak
    byk "7 dni", a pytając na poczcie otrzymałem odpowiedź, że aktualnie do sądówek
    NIE MA NAWET powtórnego awiza: po 7 dniach KALENDARZOWYCH jest zwracany.

  • 9. Data: 2004-10-30 07:00:34
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    kredytobiorca wrote:
    > A skąd taka wiedza?

    z odpowiednich rozporządzeń

    > Bo ja akurat niedawno sądówkę miałem, na awizie pisało jak
    > byk "7 dni", a pytając na poczcie otrzymałem odpowiedź, że aktualnie do sądówek
    > NIE MA NAWET powtórnego awiza: po 7 dniach KALENDARZOWYCH jest zwracany.

    dziwną masz pocztę... a potem w sądzie problemy

    KG

  • 10. Data: 2004-10-30 08:04:27
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Sat, 30 Oct 2004 09:00:34 +0200, kam <X#k...@w...pl#X> napisał:

    > z odpowiednich rozporządzeń

    > dziwną masz pocztę... a potem w sądzie problemy

    aaa, tam problemy. Tłucze się na kopercie taką fajna pieczeć z pouczeniem
    dla doroznosiciela poczty, że ma awizować dwa razy a drugi raz dopiero 8
    dnia.

    --
    Falkenstein