    From: "Massai" <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: komornik i listy polecona - a ZWROTKI ;))
    Date: Thu, 28 Oct 2004 08:20:28 +0000 (UTC)

    l...@v...pl wrote:

    > Stan faktyczny.
    >
    > List polecony nadany przez Komornika 08-10-2004
    >
    > Korespondencja odebrana przez Wierzyciela (ja) 11-10-2004
    >
    > Dziś dowiaduję się 28-11-2004 iż Komornik nie otrzymał zwrotki i
    > będzie czekać na nią jeszcze 3 tygodnie.
    >
    > Moje pytanie.
    > Gdybym NIE odebrał korepondencji list polecony powróciłby do
    > Komornika 25-10-2004 Gdybym ODEBRAŁ (co uczyniłem 11-10-2004)
    > korespondencję zwrotka powinna być 13-10-2004
    >
    > Na dzień 28-11-2004 Komornik NIE MA ani listu zwróconego, ani zwrotki
> [...]

    Komornicy to bardzo "zabawna" ekipa...
    Ostatnio słyszałem o sytuacji jak taki mundrala przysłał pismo do dużej
    instytucji państwowej, z żądaniem aby TA instytucja sprawdziła czy
    przypadkiem dłuznik wobec którego prowadzi sprawę nie sprzedał praw
    (które to prawa są rejestrowane przez tą instytucję), oraz czy
    ewentualny nabywca zapłacił za te prawa, a jeśli nie, to żeby
    wyegzekwować zapłatę i przekazać ją na konto komornika.
    Co więcej, zażyczył sobie żeby wszelkie zobowiązania tejże instytucji w
    stosunku do "obrabianego" dłużnika przekazywać na jego konto... Problem
    polega na tym że ta instytucja w żaden sposób nie mogłaby mieć żadnych
    długów w stosunku do tego delikwenta...
    Po prostu pisemko ze sztancy, i zwalanie swojej roboty (za którą bierze
    cięzkie pieniądze) na innych - w tym wypadku urzędników państwowych,
    którym płacimy ze swoich podatków...
    W dodatku ćwok nie podał żadnych namiarów na te prawa, jedynie nazwisko
    dłużnika... Bezczelny na maksa...

    --
    Pozdro
    Massai