  • 1. Data: 2004-10-28 07:19:44
    Temat: Czy to legalne, moralne, Bóg wie jakie...
    Od: "fi5h" <f...@o...pl>

    Siedze sobie wczoraj w domku, patrze w telewizorek a tam miedzy kanalami TV
    shop MANGo i te sprawy..
    Patrze ze siedzi 2 pajacow z Big Brothera i reklamuyje cos dziwnego to sie
    przygladam blizej i oczom nie wierze.

    Reklamuja taki jakis lakier w sprayu ktory nalezy spryskac tablice samochodu
    by fotoradar nie mogl im zrobic zdjecia ....

    myslalem ze z krzesla spadne.
    Reklamuja to jako sprzet dla tych ktorym _czasem zdazy sie przekroczyc
    predkosc_

    Potem leca opowiadania na temat jaki to super produkt, ze na fotoradarze
    zarabia sie duzo kasy itp.

    Ludzie , co Wy na to, przeciez jak dla mnie to ta stacje dawno powinni
    obciazyc Bog wie czym. program ten ewidentnie propaguje lamanie przepisow
    ruchu drogowego.

    i jeszcze ten tekst "Chce poprostu czuc sie anonimowo bo nie lubie jak
    ktos robi mi zdjecia i potem moze to wykorzystac, w wiadomy sposob"

    No ja pierdziele, jak ktos lamie przepisy to niech placi, to chyba logiczne
    jest heh ..

    Kurde az sie unioslem jak to zobaczylem ;)

    Co Wy na to ?

    --
    fi5h

  • 2. Data: 2004-10-28 07:50:17
    Temat: Re: Czy to legalne, moralne, Bóg wie jakie...
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Thu, 28 Oct 2004 09:19:44 +0200, fi5h <f...@o...pl> napisał:

> [...]
    > TV
    > shop MANGo i te sprawy..
    > Patrze ze siedzi 2 pajacow z Big Brothera i reklamuyje cos dziwnego to
    [ciach]

    A najzabawiniejsze jest to, ze oni sprzedają lakier do włosów po 300 zł za
    puszkę.
    Ten patent jest bardzo stary, po raz pierwszy zastosowali go Polacy w
    Niemczech.

    Druga zabawną rzecza jest to, że nowoczesne fotoradary fotografują w
    podczerwieni. Tam nie ma widzialnego błysku.

    --
    Falkenstein

  • 3. Data: 2004-10-28 07:52:09
    Od: "fi5h" <f...@o...pl>

    Rodrig Falkenstein wrote:

> [...]
    >
    > Druga zabawną rzecza jest to, że nowoczesne fotoradary fotografują w
    > podczerwieni. Tam nie ma widzialnego błysku.

    no wlasnie chcialem o tym napisac :) To juz lepiej poprostu nie przekraczac
    predkosci i nie jezdzic na czerwonym swietle :D

  • 4. Data: 2004-10-28 08:02:27
    Od: "JDM" <h...@p...onet.pl>

    > Co Wy na to ?

    na razie to chyba nic :)
    ale jak zlapia kogos kto bedzie owo "dobrodziejstwo" wykorzystywał w jakims
    przestepstwie
    to mysle ze wspoludzial w/w panów od reklamy jest oczywisty no i rzecz jasna
    karany :)

    pozdro...

  • 5. Data: 2004-10-28 08:20:37
    Od: "fi5h" <f...@o...pl>

    JDM wrote:

> [...]
    > jakims przestepstwie
    > to mysle ze wspoludzial w/w panów od reklamy jest oczywisty no i

    mango nie bierze odpowiedzialnosci za tresc reklamy, a gulczas to tylko
    aktor wiec co im moga :) raczej nic :)
    Mysle ze mango nie powinno znizac sie do tego stopnia by reklamoac cos
    takiego poprostu.

  • 6. Data: 2004-10-28 09:18:55
    Od: adamb <z...@w...abkom.tk>

    Rodrig Falkenstein napisał(a):
    > Druga zabawną rzecza jest to, że nowoczesne fotoradary fotografują w
    > podczerwieni. Tam nie ma widzialnego błysku.

    Ważne, czy jest błysk, a nie czy jest widzialny.
    Ten niewidzialny też podlega prawu odbicia.

    --
    pozdrawiam
    Adam

  • 7. Data: 2004-10-28 10:03:39
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 28 Oct 2004, JDM wrote:

> [...]
    >+ przestepstwie
    >+ to mysle ze wspoludzial w/w panów od reklamy jest oczywisty no i rzecz jasna

    Acha.
    Czyli producenci, dystrybutorzy oraz sprzedawcy (nie zapominając
    o czołowych miejscach gości od reklam kilku znaczących firm :>)
    noży, widelców, pił, siekier tudzież łomów mają "oczywisty współudział"
    we włamaniach, pobiciach, uszkodzeniach ciała rozbojach z użyciem
    niebezpiecznego narzedzia, tak ?
    A weź ty...

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 8. Data: 2004-10-28 11:02:25
    Od: Acid <v...@g...pl>

    Użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:

> [...]
    > noży, widelców, pił, siekier tudzież łomów mają "oczywisty współudział"
    > we włamaniach, pobiciach, uszkodzeniach ciała rozbojach z użyciem

    A widziałeś kiedyś reklamę nakłaniającą do użycia ww. przedmiotów jako
    narzędzi zbrodni? W wypadku Mango ewidentnie namawiają do łamania przepisów.

    Pozdr.
    Acid

  • 9. Data: 2004-10-28 11:16:11
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Thu, 28 Oct 2004 10:20:37 +0200, fi5h napisał(a):

    > mango nie bierze odpowiedzialnosci za tresc reklamy, a gulczas to tylko
    > aktor wiec co im moga :) raczej nic :)
    > Mysle ze mango nie powinno znizac sie do tego stopnia by reklamoac cos

    Mango? Zniżać? Eee, to się nie da... :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 10. Data: 2004-10-28 11:17:43
    Od: Stasio Podróżnik <b...@o...pl>

    Użytkownik Acid napisał:

    > A widziałeś kiedyś reklamę nakłaniającą do użycia ww. przedmiotów jako
    > narzędzi zbrodni? W wypadku Mango ewidentnie namawiają do łamania
    > przepisów.

    A jakie znasz inne zastosowanie dla lakieru zamazujacego obraz tabl
    rej na fotce ?

    Zalozenie jest takie - widelec - sie nim je ... Ten lakier - pryska
    sie nim tablice ... mowia prawde ... a czy widelec jest np rdzewny czy
    nie , czy ten sprej dziala czy nie ... to juz nie brocha
    marketingowcow ...

    --
    Stasio Podróżnik
    PMS=>Black 525 TDS E-34 rej.*RP-PMS Edition* PRRC=>Jackson+AT-900