  • 1. Data: 2005-04-22 06:43:57
    Temat: kolizja drogowa na terenie PL z udzialem Niemca
    Od: "rav" <r...@g...pl>

    wczoraj mialem kolizje z winy kierowcy niemieckiego. Byla policja, mam
    wszystkie dane sprawcy. W tej chwili nie mam jak dojezdzac do pracy a oprocz
    tego, przede wszystkim mama ktora jechala razem ze mna nie spala cala noc i
    dzis nie poszla do pracy. Czy w czasie kiedy samochod jest nieczynny mozna
    przemieszczac sie taksowkami biorac rachunki na koszt Ubezpieczonego? Jak ma
    sie prawo do takiego 'uszczerbku' na zdrowiu? Czy mozna ubiegac sie o
    odszkodowanie z tytulu zlego stanu zdrowia po kolizji?

  • 2. Data: 2005-04-22 06:52:22
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    rav wrote:
> [...]
    > sie prawo do takiego 'uszczerbku' na zdrowiu? Czy mozna ubiegac sie o
    > odszkodowanie z tytulu zlego stanu zdrowia po kolizji?

    Zanim zadzwonisz po taksówkę, zadzwoń do jego ubezpieczyciela i zapytaj
    się o samochód zastępczy dla ciebie.

  • 3. Data: 2005-04-22 06:57:26
    Od: "Rafał Zrobecki" <r...@g...SKASUJ-TO.pl>

    facet ubezpieczony byl w Allianz, dzwonilem do ich przedstawicielstwa w Polsce
    i mam zaraz jechac zglosic szkode. Tam mam zapytac czy przysluguje mi
    mozliwosc wypozyczenia auta zastepczego? W jaki sposob mozna udowodnic
    uszczerbek na zdrowiu? Mam sie zglosic z mama do lekarza?

  • 4. Data: 2005-04-22 08:44:41
    Od: Herbi <x...@a...pl>

    Dnia 22 kwi o godzinie 08:57, na pl.soc.prawo, Rafał Zrobecki napisał(a):

    > W jaki sposob mozna udowodnic uszczerbek na zdrowiu? Mam sie zglosic z mama do
    lekarza?

    A gdzie - do weterynarza? Może stolarza?

    --
    Herbi
    22-04-2005 10:44:39

  • 5. Data: 2005-04-22 13:52:21
    Od: Dominika Widawska <d...@b...man.szczecin.pl>

    Rafał Zrobecki wrote:
    > facet ubezpieczony byl w Allianz,

    Z Allianz radze zalatwiac wszystko na papierze z potwierdzeniem odbioru
    itp.
    :-/

    Dominika
    --
    unikatowa biżuteria i srebro użytkowe
    http://rakowska.pl/

  • 6. Data: 2005-04-22 14:49:06
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Rafał Zrobecki wrote:
> [...]
    > mozliwosc wypozyczenia auta zastepczego? W jaki sposob mozna udowodnic
    > uszczerbek na zdrowiu? Mam sie zglosic z mama do lekarza?

    Samochód to ci się należy, tylko że firmy nie za bardzo się chcą tym
    chwalić, więc kto nie wie, ten nie ma.
    Jak nie będą chcieli dać, to wówczas dobrze jest mieć to na piśmie.
    Uszczerbek na zdrowiu to lekarz. Zapytaj się w Allianz o szczegóły.

  • 7. Data: 2005-04-22 15:07:13
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > Uszczerbek na zdrowiu to lekarz. Zapytaj się w Allianz o szczegóły.

    Plus to, że jakiś czas po kolizji trudno Ci bedzie udowodnić związek
    gorszego stanu zdrowia z kolizją. Może spadłeś ze schodów?

    Pzdr
    Leszek

  • 8. Data: 2005-04-23 09:53:19
    Od: "Rafał Zrobecki" <r...@g...SKASUJ-TO.pl>

    witek <w...@g...pl.spam.invalid> napisał(a):

    > Samochód to ci się należy

    jaki ustawa o tym traktuje? Gdzie to moge znalezc i na co sie powolac?

  • 9. Data: 2005-04-23 22:11:10
    Od: "Rafał Zrobecki" <r...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > jaki ustawa o tym traktuje? Gdzie to moge znalezc i na co sie powolac?

    reguluje to polskie prawo czy tez jakis regulamin likwidowania szkod danego
    ubezpieczyciela?