  • 1. Data: 2003-07-03 12:13:40
    Temat: kodeks drogowy -> jazda rowerem
    Od: "AJA" <n...@g...pl>

    Witam szanownych grupowiczow.
    Prosze o nie odsylanie mnie do paragrafow. Nie jestem w tym dobry. Prosze
    tylko o odpowiedz na jakich polskich drogach rowerzysci moga jechac parami
    obok siebie. Jaki przepis to okresla.
    A moze to jest niedopuszczalne na polskich drogach? Jezeli tak to przepis
    ktory o tym mowi .. najlepiej odnosnik bezposredni.

    Pozdrawiam
    AJA

  • 2. Data: 2003-07-03 15:15:43
    Temat: Re: kodeks drogowy -> jazda rowerem
    Od: "Andrzej Lawa" <a...@l...com>

    Użytkownik "AJA" <n...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Witam szanownych grupowiczow.
    > Prosze o nie odsylanie mnie do paragrafow. Nie jestem w tym dobry.

    W takim razie - jeśli nie znasz przepisów - w ogóle nie pojawiaj się na
    drodze.

    > Prosze tylko o odpowiedz na jakich polskich drogach rowerzysci moga
    > jechac parami obok siebie.

    Na żadnych (chyba, że ja prywatnym, zamkniętym terenie).

    > Jaki przepis to okresla.

    Ustawa Prawo o Ruchu Drogowym.

    > A moze to jest niedopuszczalne na polskich drogach?

    Bingo.

    http://www.sejm.gov.pl/wyszukiwanie/szukaj.html

  • 3. Data: 2003-07-03 20:34:32
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "AJA" <n...@g...pl> napisał:

    >A moze to jest niedopuszczalne na polskich drogach?

    Art. 33 ust. 3. Kierującemu rowerem lub motorowerem zabrania się:
    1) jazdy po jezdni obok innego uczestnika ruchu,

    >.. najlepiej odnosnik bezposredni.
    Jest w stopce

    Artur Golański
    ----------------
    http://strony.wp.pl/wp/artgola/kodeks

  • 4. Data: 2003-07-04 22:32:17
    Od: Piotr Dałek <p...@p...invalid>

    >Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...com>
    >W takim razie - jeśli nie znasz przepisów - w ogóle nie pojawiaj się na
    >drodze.
    A pieszo może chodzić ?

    --
    Możesz się u mnie spowiadać

  • 5. Data: 2003-07-05 10:05:23
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 5 Jul 2003, [utf-8] Piotr Dałek wrote:

    [...coś kodowanie w buraki poszło...]

> [...]
    >+ >>Prosze o nie odsylanie mnie do paragrafow. Nie jestem w tym dobry.
    >+ >W takim razie - jeśli nie znasz przepisów - w ogóle nie pojawiaj się na

    Nie może. Nie zna przepisów - nie ma wyłazić na drogę, jako
    rzeczono że nieznajomość prawa "nie zwalnia" czy jakoś tak... ;)
    Inaczej (jakby nie był zobowiązany do znajomości prawa) nie
    mógłby przecież podlegać karaniu, np. mandatem za przechodzenie
    na czerwonym świetle :]
    Oczywiście pieszy musi znać tylko te artykuły i paragrafy które
    jego dotyczą :)

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 6. Data: 2003-07-05 11:30:08
    Od: "Andrzej Lawa" <a...@l...com>