  • 1. Data: 2003-07-03 11:02:42
    Temat: ubezpieczenie od wypadków i odszkodowanie
    Od: "Tomasz Chojecki" <p...@w...pl>

    Drodzy Panowie i Panie

    Czy ktoś się z Was orientuje jak to jest z odszkodowaniami od wypadków?
    Mój problem wygląda mniej więcej tak:
    Mniej więcej 3 tygodnie temu (w sobotę) moja firma zorganizowała tzw
    spotkanie integracyjne na wolnym powietrzu poprzez firmę która tego typu
    spotkania organizuje. Firma ta oferowała ubezpieczenie uczestników.
    Podczas tego spotaknia "udało" mi się zwichnąć nogę jak przypuszczałem (jak
    się potem okazało mam pękniętą torebkę stawową i nogę w gipsie). Do
    pojechałem następnie do domu aby nogę zawinąć itp. Zadzwoniłem do szpitala z
    którym moja firma ma podpisaną umowę aby dostać się do ortopedy, niestety
    okazało się że ortopeda w soboty ani niedziele nie przyjmuje. Do lekarza
    poszedłem zatem dopiero w poniedziałek. Lekarz oczywiście najpierw polecił
    zrobić prześwietlenie a następnie włożył mi nogę w gips na ponad 3 tygodnie
    i dał zwolnienie na ponad miesiąc czasu. CZy wobiec tego przysługuje mi
    jakiekolwiek odszkodowanie z tego tytułu? Czy określone jest jakimiś
    przepisami kiedy muszę iść do lekarza aby takie odszkodowanie otrzymać? Czy
    musi mnie z miejsca zdarzenia zabrać karetka czy coś?

    Z góry dziękuję za szybką odpowiedź i radę co mam zrobić

    Pozdrawiam

    Tomasz Chojecki

  • 2. Data: 2003-07-04 08:24:36
    Temat: Re: ubezpieczenie od wypadków i odszkodowanie
    Od: "sebian" <s...@p...onet.pl>

    Dowiedz się, gdzie było wykupione ubezpieczenie i zgłos tam szkodę.
    Karetka nie musi Cię odwozić z miejsca zdarzenia. Musisz po prostu
    udowodnić, że szkoda miała miejsce w tamtym miejscu.

    Sebastian