  • 1. Data: 2003-07-03 10:09:58
    Temat: Kontynuacja edukacji, a sluzba wojskowa.
    Od: "Lukasz." <l...@p...fm>

    Witam Szanownych Kolegow.

    Mysle, ze jest to najlepsza grupa do zadania przeze mnie pytania.

    Polecono dowiedziec mi sie czy kontynuacja edukacji po szkole sredniej np. w
    szkole policealnej jest rownoznaczne z odroczeniem wojska na okres nauki czy
    jednak nie.

    Informacje, ktore posiadam sa juz dosc stare, dlatego zalezy mi waszej
    odpowiedzi, abym mogl odpowiedziec dalej i nie mial na sumieniu, ze przez
    moja bledna odpowiedz ktos pojdzie do wojska.

    --
    Lukasz.

  • 2. Data: 2003-07-03 11:22:50
    Temat: Re: Kontynuacja edukacji, a sluzba wojskowa.
    Od: "Lukasz." <l...@p...fm>

    Witam.

    Rozwiazalem problem :))
    Udalo mi sie dodzwonic i dla zainteresowanych osob:
    Kontynuacja nauki w szkole policealnej odracza sluzbe wojskowa na czas
    edukacji tylko i wylacznie w przypadku, gdy szkola posiada uprawnienia
    szkoly publicznej.

    --
    Lukasz.

  • 3. Data: 2003-07-03 11:47:41
    Od: "Ewcia" <m...@m...pl>

    > Kontynuacja nauki w szkole policealnej odracza sluzbe wojskowa na czas
    > edukacji tylko i wylacznie w przypadku, gdy szkola posiada uprawnienia
    > szkoly publicznej.
    oraz tylko i wyłącznie do ukończenia 23 roku życia. Czyli nie ma możliwości
    "robienia" bez końca szkółek policealnych, bo one nas odroczą:)
    ewcia

  • 4. Data: 2003-07-03 15:31:06
    Od: j...@p...onet.pl

> [...]
    > szkole policealnej jest rownoznaczne z odroczeniem wojska na okres nauki czy

    Nie czytaj idiotycznych odpowiedzi.
    Zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 1967 r. o powszechnym obowiązku obrony RP
    (Dz. U. z 2002 r. Nr 21, poz. 205 z późn. zm.):

    Art. 39. 1. Odroczenia zasadniczej służby wojskowej udziela się poborowemu na
    jego wniosek ze względu na:
    6)pobieranie nauki w szkole ponadgimnazjalnej, a do dnia 31 sierpnia
    2008 r. także w szkole ponadpodstawowej - na czas pobierania tej nauki, nie
    dłużej jednak niż do końca roku szkolnego w tym roku kalendarzowym, w którym
    poborowy kończy dwudziesty drugi rok życia.
    7. Poborowy, któremu udzielono odroczenia, o którym mowa w ust. 1 pkt 4-6, po
    zakończeniu roku szkolnego (studiów), nie później jednak niż w terminie 14 dni
    od dnia rozpoczęcia kolejnego roku szkolnego (studiów), przedstawia wojskowemu
    komendantowi uzupełnień właściwemu ze względu na miejsce pobytu stałego
    (zamieszkania) lub pobytu czasowego trwającego ponad dwa miesiące
    zaświadczenie o ukończeniu poprzedniego i rozpoczęciu nowego roku nauki
    (studiów).

    No i problem rozwiązany.
    Polecam się na przyszłość.
    ______
    Jupraw

  • 5. Data: 2003-07-03 23:08:44
    Od: "Lukasz." <l...@p...fm>

    > Nie czytaj idiotycznych odpowiedzi.
    > Zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 1967 r. o powszechnym obowiązku
    obrony RP
    > (Dz. U. z 2002 r. Nr 21, poz. 205 z późn. zm.):

    Dziekuje za dokladna odpowiedz :)))

    --
    Lukasz.