  • 1. Data: 2003-07-03 11:24:21
    Temat: nękanie telefonami
    Od: "Przemo P" <p...@o...pl>

    Witam,
    mam taki problem - od prawie 2 miesięcy w środku nocy mam robione pojedyńcze
    dzwonki na telefonie stacjonarnym (co kilka godzin), dzięki identyfikacji a
    potem znajomym kolegom udało mi się namierzyć drania.
    Wiem, że to na pewno on, mam numer (komórka w Plusie) - telefon jest na
    rodziców - szczonek ma ok. 17 lat. Byłem już porozmawiać z jego matką - no i
    wiadomo, obiecała, że z nim porozmawia, zajmie się tym itd.
    Moje pytanie: czy jeśli to nie poskutkuję, mam jakieś możliwości prawne aby
    to ukrucić?
    Zacząłem trochę czytać KC i Art.23 i 24 itp. itd., ale stety niestety jestem
    elektronikiem :) a nie prawnikiem i jeśli można proszę o jakąś pomoc.
    Pozdrawiam
    Przemo P.

  • 2. Data: 2003-07-03 12:18:26
    Temat: Re: nękanie telefonami
    Od: "Keruj" <k...@t...pl>

    Użytkownik "Przemo P" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    jestem
    > elektronikiem :) a nie prawnikiem i jeśli można proszę o jakąś pomoc.

    Niedawno byl post a na niego odpowiedz ..."Nękanie przez komórkę"

    Keruj

  • 3. Data: 2003-07-03 13:05:04
    Od: "Przemo P" <p...@o...pl>

    > Niedawno byl post a na niego odpowiedz ..."Nękanie przez komórkę"

    faktycznie nie zauważyłem, jednak tam nic nie wynikło, gdyż "sprawcy"
    to mogły być osoby z drugiego końca Polski i przypadkiem trafiło na
    kobietę....
    u mnie jest jednak trochę inaczej...
    Pozdrawiam
    Przemo

  • 4. Data: 2003-07-03 13:06:35
    Od: "Keruj" <k...@t...pl>

    > faktycznie nie zauważyłem, jednak tam nic nie wynikło, gdyż "sprawcy"
    > to mogły być osoby z drugiego końca Polski i przypadkiem trafiło na
> [...]

    Ale byl tam link do artykulu w ktorym szeroko bylo to opisane.

    Keruj

  • 5. Data: 2003-07-03 14:44:24
    Od: "Be" <b...@o...pl>

    Moze zglos to oficjalnie na Policje. Wczesniej mozesz postraszyc mamuske
    tego typa. Jak nie pomoze to zostaja juz tylko policja. Chyba.
    pozdrawiam
    Bartek

  • 6. Data: 2003-07-03 19:53:38
    Temat: Odp: nękanie telefonami
    Od: "Kuba" <p...@p...home.pl>

    Użytkownik Keruj <k...@t...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:be19pb$rs7$...@a...news.tpi.pl...

    > Ale byl tam link do artykulu w ktorym szeroko bylo to opisane.
    >
    > Keruj

    Niestety nie złapałem tego linka, bo zresetowałem grupę.
    Czy ktoś mógłby mi go podać, bo mam podobny problem.

  • 7. Data: 2003-07-03 22:07:52
    Temat: Re: Odp: nękanie telefonami
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 3 Jul 2003, Kuba wrote:
    [...]
    >+ Niestety nie złapałem tego linka, bo zresetowałem grupę.
    >+ Czy ktoś mógłby mi go podać, bo mam podobny problem.

    Nie widziałeś googla w akcji ?? -:O
    Popatrzeć co jest na ekranie:
    http://groups.google.com/advanced_group_search?q=gro
    up:*.prawo+insubject:n%C4%99kanie+insubject:przez+in
    subject:kom%C3%B3rk%C4%99&num=100&hl=pl&lr=&ie=UTF-8
    &inlang=pl&scoring=r&as_drrb=b&as_mind=12&as_minm=5&
    as_miny=2003&as_maxd=3&as_maxm=7&as_maxy=2003

    ...nacisnąć:
    http://groups.google.com/groups?as_q=&num=100&as_sco
    ring=r&hl=pl&inlang=pl&ie=ISO-8859-2&btnG=Szukaj+z+G
    oogle&as_epq=&as_oq=&as_eq=&as_ugroup=*.prawo&as_usu
    bject=n%EAkanie+przez+kom%F3rk%EA&as_uauthors=&as_um
    sgid=&lr=&as_qdr=&as_drrb=b&as_miny=2003&as_minm=5&a
    s_mind=12&as_maxy=2003&as_maxm=7&as_maxd=3

    ...i rozwinąć właściwy temat...

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 8. Data: 2003-07-04 10:23:09
    Od: "Przemo P" <p...@o...pl>

    > Moze zglos to oficjalnie na Policje. Wczesniej mozesz postraszyc mamuske
    > tego typa. Jak nie pomoze to zostaja juz tylko policja.

    no więc puki co spokój, po tej wizycie u jego matki - zobaczymy czy da sobie
    spokój czy spróbuje...
    Zastanawiam się tylko czy jeśli jeszcze spróbuje, to wysłać np. list
    polecony do rodziców z cytatem art. 107 KW i informacją, że sprawa zostanie
    skierowana na policję itp.. jako takie oficjalne pismo...
    Pozdrawiam
    Przemo