    From: "tch" <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kłopot z rowerem w banku PKO BP S.A.
    Date: Fri, 30 Jul 2004 21:08:30 +0200

    > A ja sobie tak mysle, czy bank to jest parking rowerowy ? Motorem tez bys
    > wjechal ( bo rozumiem, ze samochod to by sie nie zmiescil... )?
    >

    > pozdrawiam
    > --
    > Mithos
    > m...@o...No.More.Spam.pl
    > GG 3442873
    >
    > właśnie to chciałem napisać
    kur.... jakby dał radę to by samochodem tam wjechał
    parking dla pojazdów jest przed bankiem a nie w nim.
    to niestety dość powszechne myślenie u cyklistów.
    ale często to jedyny pojazd na który mają uprawnienia
    tzn brak jakichkolwiek uprawnień.
    toteż efekty są jak widać. raz bank raz kino albo teatr.
    ochroniarz zachował się elegancko, powinien wywalić na zbity pysk
    a w razie protestu w łeb i wołać policję.
    klient banku się znalazł.
    co to by było gdybym tam wjechał motorynką?
    to małe jak rower więc nie widzę różnicy.
    później tacy w dresach idą do teatru albo na pogrzeb.