  • Data: 2004-07-31 11:31:13
    Temat: Re: kłopot z rowerem w banku PKO BP S.A.
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:0775.00000316.410b6670@newsgate.onet.pl...
    > pleciesz. nie ukradł, zabezpieczył rower i udrożnił przejście (być może
    drogę
    > ewakuacyjną).
    > o tym, że nie ukradł pisze sam inicjator wątku: "rower jest
    > na podwórzu banku". można się domyślać, że do odbioru.

    A skąd ten domysł, skoro nie odebrał?

    > wg mnie piszący post to zwykły pieniacz i szkoda naszego czasu na te
    polemike.
    > dyrekcja oddziału winna go wyśmiać, a rower oddać do biura rzeczy
    > znalezionych, albo lepiej do najbliższego domu dziecka.

    By dać dodatkowy argument, że to była kradzież?

    > krzysztof kudźma jak dla mnie to piniacz i prowokator, szukał tylko
    zaczepki -
    > zobacz, nawet nie dał głosu na grupe podczas całej dyskusji, a zaśmiecił
    swoim
    > problemme przynajmniej dwie listu - tą i pl.biznes.banki

    A tam widziałem i zastanawiam się, czego tam oczekiwał. Tam raczej bankowcy
    siedzą.

    Z tym, że to pieniacka sprawa, masz wiele racji. Pisałem o tym wczoraj. Ale
    że ochroniarz postąpił mało rozważnie, to inna sprawa.