  • Data: 2004-07-30 22:16:14
    Temat: Re: kłopot z rowerem w banku PKO BP S.A.
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 30 Jul 2004, Mikolaj wrote:
    [...]
    >+ Nie wiem co do reszty sprawy ale wydaje mi sie ze bank jako prywatna firma
    >+ moze kierowac sie swoimi wlasnymi rozporzadzeniami i n.p. jezeli ja zaloze
    >+ bank do ktorego nie bede wpuszczal osob nizszych niz 165cm a tym bardziej nie
    >+ osoby noszace zielone skarpetki

    Ależ wolno ci to robić.
    Pod warunkiem że nie świadczysz usług (nie ogłaszasz oferty) PUBLICZNYCH.
    Nie wiem czy bank musi świadczyć usługi publiczne (pewnie nie, skoro
    istnieją banki "tylko dla firm") ale JEŚLI świadczysz... to my byśmy
    spróbowali cię (skutecznie :>) ugryźć za owe "165 cm" :)
    Jak nie widzisz różnicy to ci podpowiem: porównaj Real lub Media
    Markt z Makro Cash & Carry: popatrz na zasady *wchodzenia* do
    obiektu (do Makro musisz mieć *imienną przepustkę* w postaci karty !)

    pozdrowienia, Gotfryd