  • Data: 2004-07-31 09:29:21
    Temat: Re: kłopot z rowerem w banku PKO BP S.A.
    Od: n...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik:

    > Czyli jakie dobro ratował kradnąc ten rower?

    > Czy zatem należało go ukraść?

    Przestań już!
    pleciesz. nie ukradł, zabezpieczył rower i udrożnił przejście (być może drogę
    ewakuacyjną).
    o tym, że nie ukradł pisze sam inicjator wątku: "rower jest
    na podwórzu banku". można się domyślać, że do odbioru.
    wg mnie piszący post to zwykły pieniacz i szkoda naszego czasu na te polemike.
    dyrekcja oddziału winna go wyśmiać, a rower oddać do biura rzeczy
    znalezionych, albo lepiej do najbliższego domu dziecka.
    krzysztof kudźma jak dla mnie to piniacz i prowokator, szukał tylko zaczepki -
    zobacz, nawet nie dał głosu na grupe podczas całej dyskusji, a zaśmiecił swoim
    problemme przynajmniej dwie listu - tą i pl.biznes.banki
    najwert