  • 11. Data: 2011-09-27 14:18:27
    Temat: Re: klient widmo - bank nie chce udzielic informacji
    Od: Smok Eustachy <s...@p...onet.pl>

    On 27.09.2011 15:55, qwerty wrote:
    > Użytkownik "Smok Eustachy" napisał w wiadomości grup
    >
    > "wylaczalem zalegajacych, ale nie bylo odzewu przez dwa tygodnie (prob
    > skorzystania z internetu rowniez)"

    2 tygodnie mało. Ale może ktoś to płaci w ogóle omyłkowo. Ja bym był
    przygotowany do zwrotu tego.
    Nie wiem, ile trwa przedawnienie.

  • 12. Data: 2011-09-27 15:37:30
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "K" <g...@z...gov.pl>

    Używasz domeny do której nie masz prawa

> [...]
    > zapytali ja za kogo robi oplaty za internet w stosunku do mojej firmy.
    > panienka z partyline twierdzi ze ze wzgledu na ochrone danych nie moze
    > tego zrobic, moze mi podac... nr rachunku i nazwisko kontrahenta.
    > probowalem zwrocic pieniadze z prosba o kontakt w tytule przelewu, ale
    > dostalem ponownie przelew. wiec prawdopodobnie osoba placi w kasie banku
    > (tej informacji tez z banku nie moge uzyskac)
    > pani z partyline twierdzi tez ze do zakladania rachunku nie jest
    > obligatoryjne podawanie adresu zameldowania - to by tlumaczylo klienta

    Mógłbyś wysłać na to konto z pięć razy po jednym groszu umieszczając w
    tytule wpłaty zapytanie

  • 13. Data: 2011-09-28 08:54:42
    Od: Kamil <a...@a...com>

    Dnia Tue, 27 Sep 2011 12:41:56 +0200, .B:artek. napisał(a):

    > bez dowodu osobistego, gdzie jest adres zameldowania?

    A nie ma dowodów osobistych BEZ adresu zameldowania?
    Nie widziałeś jeszcze takich?
    Nie ma przecież obowiązku mieszkania GDZIEŚ :)

  • 14. Data: 2011-09-28 08:56:18
    Od: Kamil <a...@a...com>

    Dnia Tue, 27 Sep 2011 12:48:05 +0200, Henry(k) napisał(a):

    > a on Ci sam powie że ktoś inny wpłacił za niego.

    Fajne, dobre :)))
    Od dzisiaj przestaje płacić opłąty dla dostawców mediów i będe im mówił że
    "Czesław z wąchocka" zapłacił za mnie :) I że mogą sobie poszukać w swoich
    wyciągach :)

  • 15. Data: 2011-09-28 09:05:07
    Od: Kamil <a...@a...com>

    Dnia Tue, 27 Sep 2011 17:37:30 +0200, John Kołalsky napisał(a):

    > Użytkownik "K" <g...@z...gov.pl>
    >
    > Używasz domeny do której nie masz prawa

    LOL
    Skąd przypuszczenie że on UŻYWA tej domeny? :))))
    Ponadto, domena <> konto email :)
    Hehehe, ale mnie ubawiłeś kołalsky, po same pachy :)

  • 16. Data: 2011-09-28 15:57:30
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Kamil" <a...@a...com>

    > LOL
    > Skąd przypuszczenie że on UŻYWA tej domeny? :))))

    Stąd, że podaje ją w SWOIM adresie email a raczej nie ma tam skrzynki ani
    nie jest właścicielem domeny. Jak chciał nie podawać adresu email to miał
    wymyślić dowolny adres w domencie "invalid", która do tego służy a nie
    używać cudzych.

    > Ponadto, domena <> konto email :)

    I co z tego ?

    > Hehehe, ale mnie ubawiłeś kołalsky, po same pachy :)

    Nie wiem co w tym śmiesznego, że Ci muszę tłumaczyć dość elementarne zasady.

  • 17. Data: 2011-09-28 17:36:52
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 9/28/2011 10:57 AM, John Kołalsky wrote:

> [...]
    > nie używać cudzych.

    > I co z tego ?

    > Nie wiem co w tym śmiesznego, że Ci muszę tłumaczyć dość elementarne

    tak dla przypomnienia

    RFC 2606

    http://tools.ietf.org/html/rfc2606

    To safely satisfy these needs, four domain names are reserved as listed
    and described below.

    .test
    .example
    .invalid
    .localhost

    ".test" is recommended for use in testing of current or new DNS
    related code.

    ".example" is recommended for use in documentation or as examples.

    ".invalid" is intended for use in online construction of domain
    names that are sure to be invalid and which it is obvious at a
    glance are invalid.

    The ".localhost" TLD has traditionally been statically defined in
    host DNS implementations as having an A record pointing to the
    loop back IP address and is reserved for such use. Any other use
    would conflict with widely deployed code which assumes this use.

  • 18. Data: 2011-09-29 06:55:16
    Od: wwwd <d...@N...gazeta.pl>

    W dniu 2011-09-28 10:54, Kamil pisze:

    > A nie ma dowodów osobistych BEZ adresu zameldowania?
    > Nie widziałeś jeszcze takich?
    > Nie ma przecież obowiązku mieszkania GDZIEŚ :)
    sa takie dowody dostaja go skazani ;)