  • 1. Data: 2011-09-26 06:25:00
    Temat: Jak się "odwołać" od decyzji sądu po terminie?
    Od: "Bartosz" <l...@a...pl>

    Fakty według chronologii zdarzeń:
    1) 2.09.2011 Poinformowałem o niezgodnym z Art 138 $2. trybie doręczenia pisma oraz
    wnioskowałem o przywrócenia terminu uzupełnienia braków formalnych. (mam
    potwierdzenie sądowe na swoim oryginale o wpłynięciu pisma)
    2) 6.09.2011 dostaje umorzenie postępowania bez odniesienia się w uzasadnieniu do
    pisma z dnia 2.09.2011r.
    3) dzownię do do sądu i pytam czy mają moje pismo? Jakie pismo ? W pana aktach nie ma
    tego pisma. :(
    4) przez zamieszanie domowe nie udaje mi sie w ciągu 7dni wnieść zażalenia od decyzji
    umorzenia.

    Błędy w sprawie wynikłe ze strony Sądu:
    - w dówch odrębnych pismach podają różne daty dostarczenia braków formalnych w
    pierwszym piśmie napisali o terminie 7 dni w drugim piśmie widzę, że miałem 14 dni.
    - brak mojego pisma w aktach
    - brak uzasadnienia w umorzeniu o informacji iż nie nastapiło zgodnie z prawem
    doręcznie (według mnie - do oceny przez sąd)

    Wiem, że można się jeszcze jakoś od tego odwołać/wnieść zażalenie pomimo upłynięcia
    terminu. Ktoś podpowie mi co nalezy teraz zrobić aby unieważnić decyzję Sądu czyli
    "umorzenie postępowania" ? Na co się powołać?

  • 2. Data: 2011-09-26 13:40:15
    Temat: Re: Jak się "odwołać" od decyzji sądu po terminie?
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    [CIACH]

    Przede wszystkim to niezrozumiały stan faktyczny.

    --
    @2011 Johnson
    http://db.tt/JzsPUMU