  • 51. Data: 2004-04-21 10:01:49
    Temat: Re: kanary i prosa o szyka odpowiedz
    Od: "Zhan" <z...@o...pl>

    > Kolejny blad - wszelkie czynnosci zwiazane z kontrola musza sie odbywac w
    > pojezdzie. Nie powinienes byl z nimi wysiadac :-)

    to czemu zawsze kontrolerzy karza wysiasc na najblizszym przystanku?
    kilka razy bylem swiadkiem takich kontroli, kiedy po ujawnieniu przejazdu bez biletu
    kanar wysiadal
    z delikwentem na najblizszym przystanku celem dokonczenia procedury

  • 52. Data: 2004-04-21 10:32:45
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    poilkj wrote:

    > W paru miejscach (ale nie w Polsce). spotkałem się z tym,
    > że bilety sprawdza policja.

    W paru miejscach za włamanie do komputera można dostać kulkę w tył głowy.

    > W przypadku migania się, delikwent z autobusu wychodzi w kajdankach i
    > natychmiast ma wpis w dokumentach o "niekaralności".

    Kolejny Olo? Bo też coś jakoś wyczuwam pewną ckliwość za okresem
    totalitaryzmu...

  • 53. Data: 2004-04-21 11:52:08
    Od: "Marcin Nadolczak" <m...@w...uk>

    Użytkownik "Zhan" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    bez biletu kanar wysiadal
    > z delikwentem na najblizszym przystanku celem dokonczenia procedury

    Bo się obawiają, że pasażer będzie miał świadków ich chamskiego zachowania
    pewnie.

    [POZ] Marcin "Pigas" Nadolczak
    Pisząc do mnie na prv zmień UK na PL
    GG # 1403014 <= => gsm 502481155

  • 54. Data: 2004-04-21 13:34:38
    Od: poreba <d...@p...com>

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> niebacznie
    popelnil news:c65ika$2oqt$1@news2.ipartners.pl:

    > W paru miejscach za włamanie do komputera można dostać kulkę w
    > tył głowy.
    A w paru za podanie do publicznej wiadomości wad produktu do
    więzienia, ICZT?
    > Kolejny Olo? Bo też coś jakoś wyczuwam pewną ckliwość za okresem
    > totalitaryzmu...
    Co tak dęba stajesz, przynajmniej jednoznaczna sytuacja.
    Nie płacisz za jogurcik w SAMie - kradzież towar,
    nie płacisz za przejazd w emzetku - kradzież usługi.
    A i kanarstwo by się zmniejszyło ... ;)))

    --
    pozdro
    poreba

  • 55. Data: 2004-04-21 13:42:22
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <biuro(wycinamy)@love(myslnik)office(wycinamy).com>

    :
    : A to zmienia postać rzeczy. Z kryminalistami nie rozmawiam.
    : EOT

    akurat bardzo dobrze chcial,
    jak nie moze udowodnic ze gnoj chcial oszukac to chociaz w taki sposob sobie
    uzly,
    przynajmniej taki palant nie bedzie bezkarnie, beztrsoko popierdalac po
    tramwajach
    i oszukiwac innych, nastepnym razem sie zastanowi.

  • 56. Data: 2004-04-21 13:46:44
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <biuro(wycinamy)@love(myslnik)office(wycinamy).com>

    :
    : Ehhh następny troll który gówno wie i sieje dezinformację....

    ty siejesz, Anti zrob wlasnie tak, ale najpierw idz na komisariat, zglos
    kradziez legitki
    (2 dni wczesniej) i wyrob sobie nowa, kolega niech potwierdzi ze Ci zginela.

    Nie odpowiadajcie na ten post, Wiekszosc kanarow to zwykle sk. i na chamstwo
    (w ich przypadku) nalezy chamstwem odpowiedziec.

    Pozdrawiam

    :
    : pdr
    : Olo
    :

    Przemus

  • 57. Data: 2004-04-21 14:02:58
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Olo Kwasniak wrote:
    > Tym, że na kopii pisma widnieje pieczęć z potwierdzeniem wpływu :-)

    Nawet szkoda komentować

    > pismem.

    proponuję jednak doczytać

    KG

  • 58. Data: 2004-04-21 14:46:46
    Od: "Marcin" <m...@b...maila.pl>

    Użytkownik "Marcin Nadolczak" <m...@w...uk> napisał w wiadomości

    > Teraz chyba poświadczyłeś swoją wypowiedzią postawę prawdziwego
    kontrolera.
    > Nawet nie potrafisz nerwów opanować, a to by Ci się przydało. W pracy też
    > tak się odzywasz do pasażerów??? Widzisz nawet nie musisz nie być
    > kotrolerem, aby zacząć wierzyć jakie może być zachowanie kontrolera.

    Z ust mi wyjales te slowa :D
    ROTFL !

    --
    Marcin

  • 59. Data: 2004-04-21 15:11:42
    Od: "poilkj" <u...@d...invalid>

    > W paru miejscach za włamanie do komputera można dostać kulkę w tył głowy.

    > Kolejny Olo? Bo też coś jakoś wyczuwam pewną ckliwość za okresem
    > totalitaryzmu...
    Ciekawe, że ten totalitaryzm jest stosowany w wielu krajach, które mają
    niewiele wspólnego z epoką totalitaryzmu.
    Może uczyli się od ruskich, a teraz skutecznie stosują u siebie i mają
    spokój.

    Wyobrażasz sobie, że np. pasażerowei mogą grzecznie stać w ogonku i wsiadać
    ylko przedmi drzwiami, mimo, że pozostałe też są otwarte.
    Niewykonalne prawda? A jednak działa.

  • 60. Data: 2004-04-21 15:25:35
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    poreba wrote:

    > Co tak dęba stajesz, przynajmniej jednoznaczna sytuacja.
    > Nie płacisz za jogurcik w SAMie - kradzież towar,
    > nie płacisz za przejazd w emzetku - kradzież usługi.

    ...napisał człowiek, któremu pewnie nigdy w życiu nie zdarzyło się o
    niczym zapomnieć, np. o przedłużeniu ważności biletu okresowego czy
    wręcz o jego zabraniu ze sobą?