  • 51. Data: 2003-05-28 14:50:42
    Temat: Re: jeszcze o 0-700...
    Od: t...@w...pdi.net

    scream <s...@...pl> wrote:

    > I co, wobec powyższych faktów mam twierdzić, że to co robie jest
    > nielegalne, a ja jestem przestępcą, bo Arnold i pan Tomasz Leszczyński
    > tak twierdzą?

    Pokaz mi gdzie twierdze, ze jestes przestepca? Juz mnie kierowales do
    psychoanalityka, teraz wkladasz mi w klawiature cos czego nigdy nie
    twierdzilem. Jakos juz nie bardzo chce mi sie z toba dyskutowac bo chyba nie
    ma o czym. A juz pytanie o procesy to wyjatkowa hipokryzja - otoz ten biznes
    jest tak skonstruowany ze okradziony abonent moze sobie najwyzej neospazminy
    lyknac bo w sadzie nic nie wskora.

    > best regards,
    > scream (at)w.pl

    Z powazaniem
    Tomasz Leszczynski
    (...)

  • 52. Data: 2003-05-28 15:06:49
    Od: Arek <a...@e...net>

    W dniu 2003-05-28 15:00, scream napisał:
    > nie kłamie!

    Kłamiesz. UOKiK stwierdził tylko, że nie może dialerów ścigać z kategorii
    przestępstw komputerowych.

    > podaj dowody, że nie jest tak jak mówie

    Tysiące reklamacji to mało?

    > wg mojej wiedzy jest tak jak napisałem
    > jeśli jest inaczej, to pokaż dowody :P

    Zapodaj sobie wyszukiwanie na google a znajdziesz świeże info
    o toczących się sprawach w prokuraturach.

    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700_XXX.htm

  • 53. Data: 2003-05-29 22:52:42
    Od: "Daniel Lisowski" <d...@P...onet.pl>

    Użytkownik "Ivan" <N...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > A słyszałeś może o trojanach czy wirusach?
    > Dalej uważasz, że niemożliwe jest uruchomienie czegoś bez wiedzy i
    > zgody użytkownika komputera?

    Tak - slyszalem o wirusach i trojanach - wskaz mi, prosze wirusa - dialera
    (ale konkretnie: DIALERA) - nie wirusa, ktory bedzie formatowal dysk
    (baaardzo uogolniajac) tylko wlasnie wirusa (albo trojana) "bawiacego" sie
    numerami 0700... Jesli mi chociaz najmniejszy link, info o takim
    znajdziesz - zwracam honor.

    A narazie twierdze ze NIE MA MOWY o NIEZAUWAZONYM zainstalowaniu i
    zadzwonieniu na 0700 przez dialera (mowie o JEDNYM i DRUGIM warunku na raz -
    nie "albo")...

    --
    ..::Pozdrawiam::..
    ..::Daniel Lisowski -->> http://danlis.com::.. USUN ".NOSPAM" i "POCZTA." z

  • 54. Data: 2003-05-29 22:58:25
    Od: "Daniel Lisowski" <d...@P...onet.pl>

    > 1. Nie wierzę, że NIGDY nie wcisnąłeś choćby przez przypadek o jeden raz
    > z dużo enter i przeszło niezauważone pytanie.

    No ja Ci tego nie udowodnie - ale tak juz jest - wprawdzie wiele rzeczy
    robie odruchowo, ale akurat komunikaty (zwlaszca w NIEZNANYCH mi miejscach
    typu stronki z crackami itp) czytam DOKLADNIE.

    > 2. Ty WIESZ, inni ludzie NIE WIEDZĄ i nie jest to powód do bezkarności ich
    > oszukiwania.

    No ja nie twierdze ze to jest powod - ale powtarzam: sciganie tych "zlych"
    to jedno, a EDUKOWANIE ludzi zeby CZYTALI i ZROZUMIELI co im komputer
    wyswietla na monitorze to drugie. Bo masa ludzi jak widzi komunikat na
    monitorez nawet go nie czyta a pozniej marudzi. I nie chodzi TYLKO o
    dialera, ale o wiekszosc komunikatow, ktore "wyskocza" np. "Pani Krysi"...
    NIestety na to jest rada taka, ze komputer (wbrew pozorom) tez potrafi byc
    niebezpieczny i trzeba podchodzic do niego z pewna doza nieufnosci (mowie o
    mniej zaawansowanych uzytkownikach).
    I ostatni raz: naciaganie nalezy BEZWGLEDNIE karac, ale nalezy tez ROZUMIEC
    CO SIE CZYTA !!!

    > Gwoli ścisłości to są. Choćby wirusy i nie sądzę by nie istniał wirus
    dialerowy,
    > albo kiedyś nie zaistniał :)

    To podaj mi, prosze, link do informacji o takim wirusie ktory dzwoni na
    0700. IMHO nie ma jeszcze/nie znam.

  • 55. Data: 2003-05-30 06:17:59
    Od: "Ivan" <N...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Daniel Lisowski" <d...@P...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:bb635l$r8c$1@srv.cyf-kr.edu.pl...

> [...]
    "bawiacego" sie
    > numerami 0700... Jesli mi chociaz najmniejszy link, info o takim

    Poczytaj o np. NetBus:
    http://www.e-gamma.pl/internet/netbus.htm
    - po zainstalowaniu na komputerze ofiary dogranie dialera jest
    formalnością

    Zbychu (Ivan)
    N...@p...onet.pl => odpisujac usun "co trzeba"

  • 56. Data: 2003-05-30 07:22:25
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

> [...]
    >
    > A narazie twierdze ze NIE MA MOWY o NIEZAUWAZONYM zainstalowaniu i
    > zadzwonieniu na 0700 przez dialera (mowie o JEDNYM i DRUGIM warunku na

    Znowu sie zaczello...

    Ludzie ktorzy zeruja na "niedostatecznej uwadze innych" znow probuja sie
    wybielic...

    Proponuje poczytac troche Ustawe o Ochronie Konkurencji i Konsumentow....

    Boguslaw

  • 57. Data: 2003-05-30 12:47:30
    Od: "Daniel Lisowski" <d...@P...onet.pl>

    Użytkownik "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl> napisał w
    wiadomości news:bb70no$25l$1@galaxy.uci.agh.edu.pl...

> [...]
    > wybielic...
    >
    > Proponuje poczytac troche Ustawe o Ochronie Konkurencji i Konsumentow....

    ???? Czy to cos o mnie????
    Jesli tak - to zly adres.
    Ja w tej calej sprawie stoje zupelnie z boku - a to dlatego ze ani nie
    produkuje/sprzedaje/etc. dialerow ani uslug na nich opartych, ani tez
    dlatego ze dialer zaden do mnie na PC "nie wskoczy", a jesli nawet - to i
    tak nic nie zrobi. Nie rozumiem wiec tej "wycieczki" o probie wybielania,
    czy cos...

    Ustawe znam - ale widze ze nie przeczytales mojego maila ZE ZROZUMIENIEM -
    napisalem ze "cwaniakow" nalezy karac z cala surowowcia - ale ludzi trzeba
    UCZYC uzywania komputera, a nie bezmyslnego klepania w kazde "ok", czy jak
    to bedzie inaczej napisane... NIech CZYTAJA i uwazaja co sciagaja.

  • 58. Data: 2003-05-30 12:50:01
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik Ivan napisał:
    > Poczytaj o np. NetBus:
    > http://www.e-gamma.pl/internet/netbus.htm
    > - po zainstalowaniu na komputerze ofiary dogranie dialera jest
    > formalnością

    poczytaj o zamkach do drzwi wejściowych do domu
    Jeśli ktoś wyłamie zapadki, otwarcie tych drzwi i wejście do domu jest
    formalnością

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 59. Data: 2003-05-30 12:52:03
    Od: "Daniel Lisowski" <d...@P...onet.pl>

    > Poczytaj o np. NetBus:
    > http://www.e-gamma.pl/internet/netbus.htm
    > - po zainstalowaniu na komputerze ofiary dogranie dialera jest
    > formalnością

    A to do czego??? piszemy dialerach. Jesli ktos jest na tyle glupi zeby
    pozwolic sobie zainstalowac netbusa to wybacz mi. W ten sposob mozemy
    dyskutowac przez rok. Netbus "sam" sie nie zainstaluje - chyba ze sciagniemy
    jakis zawierajacy go program niewiadomego zrodla. Zasada jest jedna: nalezy
    uwazac. Uwazac na to co sie sciaga, gdzie sie "wchodzi", w co sie klika. Ta
    ostroznosc + wiedza + antyvirus (myslalem ze to jasne, ale widze nie dla
    niektorych) + ew. firewall i mozemy czuc sie bezpiecznie (chociaz mam na
    mysli takie "zwykle" bezpieczenstwo - jak ktos sie bedzie chcial wlamac to
    sie wlamie, ale chodzi mi o bezp. przed netbusami i innymi robalami)...

  • 60. Data: 2003-05-30 13:13:16
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    Użytkownik "Daniel Lisowski" <d...@P...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:bb7k31$bgh$1@srv.cyf-kr.edu.pl...

    > Użytkownik "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl> napisał w
    > wiadomości news:bb70no$25l$1@galaxy.uci.agh.edu.pl...

    Konsumentow....

    > ???? Czy to cos o mnie????

    No oczywiscie - przeciez bywa Pan "konsumentem".

> [...]
    > tak nic nie zrobi. Nie rozumiem wiec tej "wycieczki" o probie wybielania,

    nie sledzilem watku - jesli an to "sam z siebie" znow zaczal, to
    przepraszam..

> [...]
    > UCZYC uzywania komputera, a nie bezmyslnego klepania w kazde "ok", czy jak
    > to bedzie inaczej napisane... NIech CZYTAJA i uwazaja co sciagaja.

    Konsument powinien jdnak byc chroniony przed takimi praktykami.
    Sprzedarz uslugi jaka jest "internet przez Dialer" powinna sie wg mnie
    odbywac tak,
    jak sprzedaz kazdego produktu mogacego "wyrzadzic szkode". Sprzedajacy
    POWINEN
    dolozyc STARAN, aby poinformowac ewentualnego kuujacego
    "niebezpieczenstwach".

    Panma prawo miec swoje zdnie o "konsumentach".
    ja czasem tez jestem konsumentem, ale jestem i handlowcem i mam dla klientow
    szacunek.
    nie moja rola jest "uczyc ich ostroznosci", lecz tak sprzedawac, by kupowali
    to,
    co rzeczywiscie chca kupic. Takie mam etyczne zasady - przykro mi, jesli
    pana rozczarowuje.

    Boguslaw