  • 1. Data: 2002-12-27 18:46:31
    Temat: jestem molestowany...
    Od: "Kris" <c...@a...waw.pl>

    na razie tylko przez znaną firmę windykacyjną.
    Twierdzą, że przejęli mój dług (1000 zł) od banku. Pomimo moich pisemnych
    wezwań do uwiarygodnienia swoich roszczeń nie otrzymuję nic innego jak tylko
    kolejne wezwania (ostatnio przedegzekucyjne).
    Problem w tym, że pieniądze wziąłem z banku który połączył się z innym bez
    ostatecznego wyjaśnienia ze mną pewnych kwestii spornych. Nowy bank nie
    powiadomił mnie nawet o przejęciu długu i zmianie danych dot. np konta.
    Firma windykacyjna straszy mnie kolejnymi pismami... nie odpowiadając na
    moje pisma.

    Czy mogę w tej sytuacji skierować do prokuratury zawiadomienie o popełnieniu
    przestępstwa (np molestowanie moralne).

    Podkreślam, że nie unikam spłaty długu ale takie działania (banku (?),
    windykatora (?)) uważam za niewłaściwe.

  • 2. Data: 2002-12-27 21:08:18
    Temat: Re: jestem molestowany...
    Od: Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl>

    Kris napisa_(a):

> [...]
    > powiadomił mnie nawet o przejęciu długu i zmianie danych dot. np konta.
    > Firma windykacyjna straszy mnie kolejnymi pismami... nie odpowiadając na

    Przejmujesz się nimi? Jeśli masz jakieś zarzuty wobec banku będziesz
    mógł podnieść je w sądzie, do którego sprawa i tak pewnie trafi.

    > Czy mogę w tej sytuacji skierować do prokuratury zawiadomienie o popełnieniu
    > przestępstwa (np molestowanie moralne).

    zawiadomienie możesz skierować zawsze, ale jakie tu przestępstwo...

    > Podkreślam, że nie unikam spłaty długu ale takie działania (banku (?),
    > windykatora (?)) uważam za niewłaściwe.

    trudno...

    KG

  • 3. Data: 2002-12-27 21:52:09
    Od: "Kris" <c...@a...waw.pl>

    > zawiadomienie możesz skierować zawsze, ale jakie tu przestępstwo...

    no właśnie nękanie...!

  • 4. Data: 2002-12-28 13:33:13
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Kris" <c...@a...waw.pl> napisał w wiadomości

    > no właśnie nękanie...!

    Oddaj pożyczone pieniądze a pewnie przestaną Cię "nękać". Myślisz że prawo
    stanie po stronie nieuczciwego dłużnika? Osobiście jestem za tym aby za
    długi szło się do więzienia lub jeszcze lepiej do obozu pracy.

    Leszek

    GG 1631219
    "Psy szczekają, karawana jedzie dalej"

  • 5. Data: 2002-12-28 15:22:34
    Od: "Kris" <c...@a...waw.pl>

> [...]
    > stanie po stronie nieuczciwego dłużnika? Osobiście jestem za tym aby za
    > długi szło się do więzienia lub jeszcze lepiej do obozu pracy.

    Komu byś oddał? Ten kto pożyczył nie istnieje i nie upomina się...
    "Nękający" nie wykazał swoich praw do roszczenia...

    też pozdrawiam (jeszcze nie z obozu pracy)

  • 6. Data: 2002-12-28 15:45:08
    Od: "Asdax" <a...@p...fm>

    Skontaktuj sie z nowym bankiem, jezeli tam stwierdza ze teraz wierzycielem
    jest juz firma windykcyjna (najlepiej oswiadczenie w formie pisemnej), to
    zaplac jej dlug ja wskazane przez nia konto zachowujac kopie przelewu.
    Bedziesz miec sprawe zalatwiona, a jezeli ktokolwiek potem wyciagnie rece po
    "ten" dlug, beda Ci juz przyslugiwac odpowiednie zarzuty.
    Calkiem inna sprawa sa Twoje checi splaty tej kwoty i dosyc naiwne
    przytaczanie argumentow.
    pzdr
    Asdax

  • 7. Data: 2002-12-29 18:05:09
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    Kris wrote:
    > no właśnie nękanie...!

    Szczerze mowiac, jakbys mi nie oddal pozyczonych pieniedzy to zanękałbym
    cię na śmierć ;-)))

    --
    Krzysiek, Kraków, http://www.ceti.pl/~jimi/

  • 8. Data: 2003-01-01 18:27:09
    Od: "raff" <f...@w...pl>

    Skarb Państwa też wsadzisz do pierdla ? Pomyśl trochę . Polska jest takim
    krajem , gdzie wszyscy mają jakiś dług od góry do dołu. Nie zawsze kwestia
    braku spłaty jest zawiniona przez dłużnika , niekiedy poprostu nie ma z
    czego spłacić i wynika to tylko z sytuacji losowych.
    Banki pewnie niedługo zaczną sprzedawac swoje stare długi " grupom". Same są
    sobie winne . Porównaj spread między oprocentowaniem depozytów i kredytów w
    ciągu ostanich dwóch lat. To jest prawdziwe złodziejstwo.

    pozdrawiam

    rafał