  • 1. Data: 2002-12-27 18:18:35
    Temat: rekojmia
    Od: "kbw" <k...@p...onet.pl>

    Witam.
    Dwa tygodnie temu kupilem baterie do telefonu. Sprzedawca powiedzial, ze mam
    na nia 3 miesiace gwarancji. Przed 2 dniami moglem dopiero sprawdzic ta
    baterie. Okazalo sie ze jest wadliwa (telefon w ogole sie nie wlacza).
    Podlaczenie do ladowarki tez nic nie daje. Poszedlem wiec do sklepu.
    Sprzedawca powiedzial ze to moja wina, bo bateria pewnie gdzies upadla, albo
    cos takiego. Ale skoro nalegam to oni wezma ta baterie do ekspertyzy. Wiem
    ze wiaze sie to z czasem a takze i dodatkowymi kosztami ktore zapewne bede
    musial poniesc. Czy istnieje mozliwosc ze sprzedawca jest zobowiazany oddac
    pieniadze lub wymienic baterie n nowa, bez kombinowania i ekspertyz???
    Z gory dziekuje za pomoc.
    pozdrawiam
    KB