  • 1. Data: 2002-11-27 22:51:55
    Temat: jak zmienic adwokata?
    Od: "grzess" <k...@w...pl>

    witam
    czy mam prawo zmienic adwokata przyznanego z urzedu i jaka jest procedura?
    prosze o rady
    grzess

  • 2. Data: 2002-11-27 22:55:18
    Temat: Odp: jak zmienic adwokata?
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik grzess <k...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:as3i78$7gg$...@n...tpi.pl...
    > witam
    > czy mam prawo zmienic adwokata przyznanego z urzedu i jaka jest procedura?
    > prosze o rady

    wypowiedzieć mu pełnomocnictwo

    Sandra

  • 3. Data: 2002-11-27 23:26:54
    Temat: Re: jak zmienic adwokata?
    Od: Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl>

    Sandra napisa_(a):

    > wypowiedzieć mu pełnomocnictwo

    przy Twojej dociekliwości powinnaś się choć spytać o jakie postępowanie
    chodzi :)

    KG

  • 4. Data: 2002-11-27 23:46:21
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:3...@p...onet.pl...

    > przy Twojej dociekliwości powinnaś się choć spytać o jakie postępowanie
    > chodzi :)

    faktycznie masz racje :-) będę już cicho :-)

    Sandra

  • 5. Data: 2002-11-28 00:31:32
    Od: "grzess" <k...@w...pl>

    > faktycznie masz racje :-) będę już cicho :-)

    alez prosze podpowiadaj
    sprawa karna o naruszenie praw autorskich (brak licencji na oprogramowanie,
    a raczej oprogramowanie niezgodne z licencja)
    adwokat z urzedu odpowiedzial ze nie ma mozliwosci zmiany adwokata
    zachowywal sie raczej jak oskarzyciel a nie jak obronca
    prosze o pomoc
    grzess

  • 6. Data: 2002-11-28 13:51:26
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik grzess <k...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:as3o21$g8c$...@n...tpi.pl...
    > zachowywal sie raczej jak oskarzyciel a nie jak obronca
    > prosze o pomoc

    w postepowaniu karnym art.378 k.k.

    Sandra