  • 1. Data: 2002-11-27 22:19:52
    Temat: wyrok sądu jeżeli pokazuję innym czy jest to dozwolone?
    Od: "YachtMen" <y...@o...pl>

    mam wyrok sądu na złodziei , którzy mnie okradli czy mogę go przekazać w jpg
    pocztą znajomym , a najlepiej opublikowac na www :),a jak to zrobię czy
    czeka mnie kara ,oni są od 3 lat z komrnikiem na karku a ja nie dostałem
    żadnego zadoscuczynienia.
    na koncu dokumentu pisze:W IMIENIU RP. ........rozkazuje wszystkim
    instytucjom i osobom ,których to dotyczyć moze ,aby postanowienia
    niniejszego wykonywaly .... itd.
    Jak ktoś mi poradzi będę wdzięczny .
    Tomasz J.

  • 2. Data: 2002-11-27 22:43:35
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik YachtMen <y...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:as3gtg$q3l$...@n...tpi.pl...
> [...]
    > pocztą znajomym , a najlepiej opublikowac na www :),a jak to zrobię czy
    > czeka mnie kara ,oni są od 3 lat z komrnikiem na karku a ja nie dostałem

    to poniżej czyli na końcu to klauzula wykonalności dla komornika
    a nie dla strony www. byś ich dodatkowo zniesławiał
    bo o tym w treści wyroku nie ma chyba wzmianki?

    > na koncu dokumentu pisze:W IMIENIU RP. ........rozkazuje wszystkim
    > instytucjom i osobom ,których to dotyczyć moze ,aby postanowienia
    > niniejszego wykonywaly .... itd.

    Sandra

  • 3. Data: 2002-11-28 12:42:15
    Od: Ender <m...@m...poczta.onet.pl.usun.malpe>

    Użytkownik Sandra napisał:

    > to poni?ej czyli na ko?cu to klauzula wykonalno?ci dla komornika
    > a nie dla strony www. by? ich dodatkowo znies?awia?
    > bo o tym w tre?ci wyroku nie ma chyba wzmianki?

    Zniesławił pokazując prawomocny wyrok sądowy? To może Sąd zniesławia
    wydając wyrok?

    PS

    Ustaw sobie kodowanie polskich znaczków i to aby czytnik wstawiał Re:
    zamiast Odp:

  • 4. Data: 2002-11-28 14:48:54
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Ender <m...@m...poczta.onet.pl.usun.malpe> w wiadomości do
    grup dyskusyjnych napisał:as52uh$obv$...@n...onet.pl...
    > Zniesławił pokazując prawomocny wyrok sądowy?

    w praktyce zależy komu ale publicznie ???? a mam tu na myśli strone www.

    To może Sąd zniesławia
    > wydając wyrok?

    dowcipne ...

    > Ustaw sobie kodowanie polskich znaczków i to aby czytnik wstawiał Re:

    dziękuje
    > zamiast Odp:

    mi to nie przeszkadza ...

    pozdrawiam Sandra

  • 5. Data: 2002-11-28 20:53:55
    Od: "Robert Tomasik" <r...@w...pl>

    Wydaje mi się, że z całą pewnością nie naruszysz żadnego prawa przesyłając
    komukolwiek w jakikolwiek sposób ten wyrok. W końcu nie opatrzono go
    klauzulą poufności. Co do jego opublikowania, to już nie jestem tak
    jednoznacznie przekonany. Jednak sąd zazwyczaj pisze w w wyroku, że zarządza
    jego opublikowanie. Skoro nie napisał - nie wiem. Ale można to ominąć.
    Opublikuj go z oświadczeniem, że wynikające z wyroku zadłużenie sprzedaż za
    95% wartości. Długami wolno każdemu handlować (jest wiele witryn, na których
    publikuje się dane dłużników). Opublikowanie obok wyroku jako dowodu
    posiadania wierzytelności nie będzie w każdym razie rażącym naruszeniem
    prawa, które zahaczy o jakikolwiek przepis karny. W końcu Ty im kraść nie
    kazałeś. Dla porządku rzeczy powiadom ich na piśmie, że jeżeli nie zwrócą ci
    pieniędzy z wyroku do jakiegoś tam dnia,. to wierzytelność wystawisz do
    publicznej oferty. jak im się opublikowanie wyroku nie będzie podobać, to
    mogą Ci zapłacić, a przecież chyba o to chodzi.

  • 6. Data: 2002-11-28 22:50:26
    Od: Marcyś <m...@N...pl>

    > To może Sąd zniesławia

    Już wywieszając wokandę.

  • 7. Data: 2002-11-29 08:21:56
    Od: Ender <m...@m...poczta.onet.pl.usun.malpe>

    Użytkownik Sandra napisał:

    > To może Sąd zniesławia

    > dowcipne ...

    Takie miało być :-)

    > dziękuje

    > mi to nie przeszkadza ...

    Tobie może nie ale przeszkadza innym (tworzą się zlepki Re: Odp: Re:...)
    i jest nie zgodne z "prawem" inernetowym dotyczącym sposobu odpowiadania
    na listy/news'y
    http://www.karlsruhe.org/rfc/rfc1036.txt

    2.1.4. Subject

    The "Subject" line (formerly "Title") tells what the message is
    about. It should be suggestive enough of the contents of the
    message to enable a reader to make a decision whether to read the
    message based on the subject alone. If the message is submitted in
    response to another message (e.g., is a follow-up) the default
    subject should begin with the four characters "Re:", and the
    "References" line is required. For follow-ups, the use of the
    "Summary" line is encouraged.

  • 8. Data: 2002-11-29 09:46:06
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Ender <m...@m...poczta.onet.pl.usun.malpe> w wiadomości do
    grup dyskusyjnych napisał:as7827$4b5$...@n...onet.pl...
> [...]
    > subject should begin with the four characters "Re:", and the
    > "References" line is required. For follow-ups, the use of the

    bądź jeszcze na tyle uprzejmy , przetłumacz mi to na j.niemiecki lub polski
    będę mogła się w to wczytać i podporzadkować jeśli jest to łamanie prawa ...

    Sandra

  • 9. Data: 2002-11-29 10:34:58
    Od: Ender <m...@m...poczta.onet.pl.usun.malpe>

    Użytkownik Sandra napisał:

    > bądź jeszcze na tyle uprzejmy , przetłumacz mi to na j.niemiecki lub
    > polski
    > będę mogła się w to wczytać i podporzadkować jeśli jest to łamanie
    > prawa ...

    rfc jest po angielsku ponieważ jest to dokumentacja techniczna opisująca
    standardy w tym przypadku usenetowe wiadomości(opisuje jak powinien
    zachowywać się czytnik news'ów i użytkownik tego czytnika)

    Wolne tłumaczenie:
    Linia "Subject" - Temat mówi o czym jest wiadomość. Powinna opisywać na
    tyle zawartość wiadomości aby czytający mógł podjąć decyzję czy
    przeczytać całą wiadomość.

    I teraz najważniejsze:

    Jeżeli wiadomość jest wysłana jako odpowiedź do innej wiadomości temat
    powinien rozpoczynać się czterema znakami "Re: " i ... (tutaj techniczne
    informacje na temat zawartości nagłówka news'a w przypadku gdy jest on
    odpowiedzią)

    PS

    Jak widać niektóre firmy produkujące oprogramowanie nie stosują się do
    obowiązujących standardów.

  • 10. Data: 2002-11-30 00:45:19
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Marcyś <m...@N...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:as66kg$mb1$...@n...tpi.pl...
    > Już wywieszając wokandę.

    wywieszenie wokandy,wydanie orzeczenia nie zawsze pozbawia praw publicznych
    bo co do tej kwestii ściśle się w swej treści wypowie..a prawa publiczne to
    też prawo do ochrony danych osobowych....

    Sandra