  • 1. Data: 2011-01-06 12:27:22
    Temat: jak usunąć temat z grupy dyskusyjnej?
    Od: Łuki Łuki <k...@g...com>

    Dzień dobry.
    Mam następujące pytanie:
    Kilka lat temu napisałem temat na tej grupie dyskusyjnej
    ( pl.soc.prawo ), który chciał bym teraz usunąć.
    Dysponuję dostępem do maila, z którego napisałem ten temat.

    Nie wiem do końca jak funkcjonują grupy dyskusyjne (na ilu serwerach
    to jest zapisywane itp.),
    stąd moje pytanie.

    Dziękuję za odpowiedź,
    L.

  • 2. Data: 2011-01-06 13:01:27
    Temat: Re: jak usunąć temat z grupy dyskusyjnej?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 06.01.2011 13:27, Łuki Łuki pisze:
    > Dzień dobry.
    > Mam następujące pytanie:
    > Kilka lat temu napisałem temat na tej grupie dyskusyjnej
    > ( pl.soc.prawo ), który chciał bym teraz usunąć.

    Nie da się. Cancel, nawet jeśli jest przyjęty przez lokalny serwer (a
    wiele go odrzuca), nie zadziała na archiwa typu google (oraz na serwery
    odrzucające cancele).

  • 3. Data: 2011-01-06 17:14:55
    Od: "Stokrotka" <o...@a...pl>

> [...]
    >Dysponuję dostępem do maila, z którego napisałem ten temat.

    >Nie wiem do końca jak funkcjonują grupy dyskusyjne (na ilu serwerach

    Też nie wiem, ale kiedyś założyłam na tej grypie temat,
    miał wiele odpowiedzi,
    ale ktoś długo po czasie systematycznie wysyłał tam zdaje sie reklamę
    wiagry.
    Napisałam mejla do administratora i nie pamiętem czy temat został usunięty
    czy zablokowany, ale problem został od razu rozwiązany.

  • 4. Data: 2011-01-06 17:42:52
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    Musisz na pisać do siedziby internetu, która jest w Warszawie, żeby
    główny admin usunął twoje posty.

  • 5. Data: 2011-01-06 18:18:42
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 1/6/2011 11:14 AM, Stokrotka wrote:
    > Napisałam mejla do administratora i nie pamiętem czy temat został usunięty
    > czy zablokowany, ale problem został od razu rozwiązany.

    a do jakiego administratora napisalas?
    bo cos takiego jak administrator group dyskusyjnych nie istnieje.
    Co najwyzej administrator danego serwera news, ale jak raz to sie
    rozejdzie po świecie (zwykle w ciągu kilku sekund) nie ma zadnych szans
    na usunięcie tego, bo kopia ląduje na tysiącach serwerów na świecie.
    Nie ma mocnych zeby to wywalić.

  • 6. Data: 2011-01-06 18:31:51
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    > Musisz na pisać do siedziby internetu, która jest w Warszawie, żeby główny
    > admin usunął twoje posty.

    Uahaha.

  • 7. Data: 2011-01-06 19:49:51
    Od: "Stokrotka" <o...@a...pl>

    > a do jakiego administratora napisalas?
    Pszez onet, pszez stronę www.
    Bo na onecie miałam konto mejlowe do tego tematu.

  • 8. Data: 2011-01-06 19:55:37
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Łuki Łuki" <k...@g...com>

    --
    Nie usuniesz tego, co zostało już trwale zarchiwizowane. Artykuły leżą na
    serwerach tylko przez pewien czas i wtedy można je próbować usuwać. Potem

  • 9. Data: 2011-01-06 21:21:54
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    > Pszez onet, pszez stronę www.
    > Bo na onecie miałam konto mejlowe do tego >tematu.

    To całkiem możliwe, że zniknęło z onetu, a gdzieś dalej w hameryce sobie
    żyje dalej...

  • 10. Data: 2011-01-07 01:26:12
    Od: "Kubba Bubba" <k...@o...pl>

    Użytkownik "PesTYcyD" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Musisz na pisać do siedziby internetu, która jest w Warszawie, żeby główny
    > admin usunął twoje posty.

    rotfl