  • 1. Data: 2011-01-06 10:49:14
    Temat: drukarka kupiona ciagle problemy jak reklamowac epson p50
    Od: "bartek" <z...@...pl>

    witam
    kupilem na allegro w firmie proink drukarke
    epson p50

    mam ciagle problemy z wydrukowanymi stronami,
    jak nie rozmazana czcionka to jakies kropki wyciekajacego tuszu
    pisalem do nich twierdza zeby czyscic glowice itp itd.

    ciagle cos, jak ja zareklamowac?
    uzywam ich tuszy tak jak pisza na aukcjach... co tu robic?

  • 2. Data: 2011-01-06 12:42:03
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-01-06 11:49, bartek pisze:
> [...]
    >
    > ciagle cos, jak ja zareklamowac?
    > uzywam ich tuszy tak jak pisza na aukcjach... co tu robic?

    Kupiłeś na licytacji, czy kup teraz? Na firmę, czy prywatnie (sorry,
    Gotfryd ;) )?

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2011-01-06 13:24:26
    Od: "bartek" <z...@...pl>

    na firme
    kup teraz

  • 4. Data: 2011-01-06 13:59:47
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-01-06 14:24, bartek pisze:
    > na firme
    > kup teraz

    Dostałeś gwarancję?

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2011-01-06 15:35:14
    Od: "bartek" <z...@...pl>

    tylko fakturke :(

  • 6. Data: 2011-01-06 18:55:00
    Od: Daniel Stalica <d...@s...info>

    W dniu 2011-01-06 14:59, Liwiusz pisze:

    > Dostałeś gwarancję?

    A po co gwarancja, wystarczy rękojmia :)
    Między firmami to był 1 rok?

  • 7. Data: 2011-01-06 20:15:10
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-01-06 19:55, Daniel Stalica pisze:

    > A po co gwarancja, wystarczy rękojmia :)

    Jeśli nie została wyłączona.

    --
    Liwiusz

  • 8. Data: 2011-01-06 22:01:21
    Temat: OT, prywatnie, bylo: drukarka
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 6 Jan 2011, Liwiusz wrote:

    > Na firmę, czy prywatnie (sorry, Gotfryd ;) )?

    Niedawno to samo pisałem Tristanowi - a dlaczego nie tak:
    "na firmę czy nie"?

    Po co komplikować sprawę mało logicznym podziałem na gołębie i ptaki?
    ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 9. Data: 2011-01-06 22:05:20
    Temat: Re: OT, prywatnie, bylo: drukarka
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    > Niedawno to samo pisałem Tristanowi - a dlaczego nie tak:
    > "na firmę czy nie"?

    <gotfryd mode>A jak można coś kupić na nazwę lub nie? </gotfryd mode> :-P

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

    Słowo ciałem się stało i zamieszkało wśród nas, i ujrzeliśmy chwałę Jego
    (J 1,14)

  • 10. Data: 2011-01-07 22:20:24
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 6 Jan 2011, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > <gotfryd mode>A jak można coś kupić na nazwę lub nie? </gotfryd mode> :-P

    Pas! (racja)

    pzdr, Gotfryd