  • 111. Data: 2016-07-02 22:10:03
    Temat: Re: jak uciszyć pierdolone dzwony kościelne [bijące o 06:30 pod oknami]
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2016-07-02 o 21:28, Kviat pisze:

    > I kto to pisze? LOL :)
    >
    > Powrotu do zdrowia życzę.
    > Piotr
    Przeczytaj swoje posty, wydrukuj i idź z tym do psychiatry:-D

    --
    animka

  • 112. Data: 2016-07-03 06:35:45
    Temat: Re: jak uciszyć pierdolone dzwony kościelne
    Od: kriters <k...@o...pl>

    On 2016-06-26 16:37, kriters wrote:
    > Czy z tymi hałaśliwymi skurwysynami da się jakoś walczyć ? Od 6:30 nie
    > słysze niczego
    > oprócz tego napierdalania tego gówna z każdej strony. Myśle czy nie
    > zacząć od jakiegoś
    > pisma od kancelarii prawnej. Raczej nie mogę liczyć na zebranie
    > większej grupy ludzi
    > bo tu głównie stare dewotki a reszta nie będzie miała odwagi się
    > wychylić.
    >
    > Ma ktoś jakieś pomysły ?
    >
    > PS. Darujcie sobie pierdolenie typu "wyprowadź się do dżungli".

    I się znowu zaczęło !!!

  • 113. Data: 2016-07-03 10:18:19
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-07-01 o 23:27, Kviat pisze:

    > A co ja jestem? Królik?

    > O żadnej.
    > Co to w ogóle za pomysł napierdalać dzwonami komuś pod oknem?

    > A ty dla mnie wcale nie wyglądasz.

    > No. I niektórych wkurwia.
    > http://gdynia-witomino.mojeosiedle.pl/viewtopic.php?
    p=17290&sid=ca8f8fba3ec20502c3bf59a0343ae804#17290

    > Tłumaczenia księdza - bezcenne :)

    Bezcenne, to są uwagi jakiegoś trolla do księdza, że jakoby pisze się
    rozumię, a nie rozumiem, a dalej przez kogoś innego używanie słowa
    metafora w błędnym znaczeniu. Generalnie - banda nieuków na tym forum
    się zebrała.

    --
    Liwiusz

  • 114. Data: 2016-07-03 10:20:25
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-07-02 o 09:22, Kviat pisze:
    > Co cię to obchodzi o której wstaję?

    Nikogo to nie interesuje, dlatego każdy ma w dupie twoje żale.

    --
    Liwiusz

  • 115. Data: 2016-07-03 10:26:35
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 26 czerwca 2016 16:37:19 UTC+2 użytkownik kriters napisał:
> [...]
    >
    > Ma ktoś jakieś pomysły ?
    >
    > PS. Darujcie sobie pierdolenie typu "wyprowadź się do dżungli".

    Myślę że problemu nie rozwiążesz. Bo problem sam stworzyłeś.
    Po tym poście widać żeś zwykły pieniacz- teraz dzwony za chwile rower zaparkowany na
    klatce itp. Posta kulturalnie nie potrafisz stworzyć nawet.
    Ogarnij się nie szukaj na sile wrogów a życie stanie się lepsze.

  • 116. Data: 2016-07-03 10:39:54
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 2 lipca 2016 20:02:38 UTC+2 użytkownik Kviat napisał:

    > Wspomniałem już o ludziach, którzy mają innych w dupie?
    W tym wątku do takich dołączyłeś/potwierdziłeś przynależność
    > Dopuszczasz myśl, że kogoś innego mogą budzić?
    Dopuszczasz myśl że niektórymi to nie przeszkadza.
    Kurcze, chyba jeszcze nie ma obowiazku mieszkania koło dzwonow kupować.

    Ps
    W tych budowlach z wieżą i dzwonami bywam tylko na pogrzebach ale tradycję potrafię
    uszanować.
    Ludziska tam chodzą płacą, widać pasuje im- uszanujmy to.
    Pieniacze w typie autora wątku póki co to pojedyncze egzemplarze.

  • 117. Data: 2016-07-03 10:59:35
    Od: kriters <k...@o...pl>

    On 2016-07-03 10:26, Kris wrote:

    > Myślę że problemu nie rozwiążesz. Bo problem sam stworzyłeś.
    I doszedłeś do tego końciowego wniosku po tym jak nikomu nie udało się
    wyjaśnić jaki
    jest cel tego napierdalania ?
    > Po tym poście widać żeś zwykły pieniacz- teraz dzwony za chwile rower zaparkowany
    na klatce itp.
    I karetki, nie zapomnij o karetkach ! A gdyby tu w przyszłości był
    kościół i twoja matka jechała na rowerze.
    > Posta kulturalnie nie potrafisz stworzyć nawet.
    Nie masz pojęcia co znaczy to słowo.
    > Ogarnij się nie szukaj na sile wrogów a życie stanie się lepsze.

    Będzie mnie pouczał typ, który po 1,5 roku używania próbuje wyłudzić
    nowy sprzęt korzystając z faktu, że sklep
    przez niedopatrzenie nie odpisał w przepisowym czasie. Ogarnij się, nie
    pierdol.

  • 118. Data: 2016-07-03 11:01:46
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    Kris <k...@g...com> pisze:

> [...]
    > Ludziska tam chodzą płacą, widać pasuje im- uszanujmy to.
    > Pieniacze w typie autora wątku póki co to pojedyncze egzemplarze.

    Który u mnie budził zrozumienie a nawet współczucie jak pisał tak że
    można było zrozumieć że chodzi o dzwonienie "o 06:30 pod JEGO oknami".
    Tylko potem dorzucił że chodzi o "zakaz całkowity" (dla tej dzwonnicy)
    - takie cuś wymagałoby solidnego uzasadnienia w przypadku konkretnej
    dzwonnicy. Polska to duży kraj więc pojedyncze dzwonnice zasługujące
    na taki (*niemal* całkowity) zakaz chyba mogłyby się znaleźć.

    Nie po to wygrywa się bitwy by przegrać wojnę. Szeroka obrona samego
    prawa do dzwonienia w absolutnie każdym przypadku wzbudzi zbyt wiele
    złej krwi w kilku bardzo wyjątkowych przypadkach - to się nie opłaca.
    *Za łatwe* oddawanie terenu też się nie opłaca ;-)

    --
    A. Filip
    Nie doprowadzaj do gniewu kucharza, poety, lekarza, pana bogacza i tego,

  • 119. Data: 2016-07-03 11:04:58
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 3 lipca 2016 10:59:26 UTC+2 użytkownik kriters napisał:

    > jest cel tego napierdalania ?
    Zmusił ktoś Ciebie do kupna mieszkania/domu koło dzwonow"
    .

  • 120. Data: 2016-07-03 11:17:26
    Od: kriters <k...@o...pl>

    On 2016-06-30 22:01, Robert Tomasik wrote:

    > Nikt nie jest doskonały. Chcesz problem rozwiązać, czy pianę bić?

    Na razie wysłałem maile na adresy tych kościołów (w dosyć grzecznym ale
    stanowczym tonie), próbowałem
    się dodzwonić bez rezultatu, i do tego kiedy po raz kolejny zostałem
    obudzony o 6:30 to wysłałem
    zgłoszenie do straży miejskiej (pewnie nic to nie da).