  • 1. Data: 2004-09-28 10:57:32
    Temat: jak to jest z domenami?
    Od: "Przemcio Ż." <p...@W...pl>

    witam

    czy jesli zarejestruje domeny, a ich nie uzywam, to tez mam obowiazek
    placenia?
    czy moze moge zrezygnowac z danej domeny?
    mowie oczywiscie o domenach internetowych...

    pozdr
    przemek

  • 2. Data: 2004-09-28 12:24:53
    Temat: Re: jak to jest z domenami?
    Od: Herbi <x...@a...pl>

    Dnia 28 wrz o godzinie 12:57, na pl.soc.prawo, "Przemcio Ż." napisał(a):

    > czy jesli zarejestruje domeny, a ich nie uzywam, to tez mam obowiazek
    > placenia?

    Oczywiście że musisz płacić.
    Czy za telefon z którego nie będziesz wykonywał połączeń też nie musisz
    płacić abonamentu?

    > czy moze moge zrezygnowac z danej domeny?

    Oczywiście że możesz zrezygnować z dzierżawy domeny - po prostu musisz
    wypowiedzieć umowę rejestratorowi.

    --
    Herbi
    28-09-2004 14:24:51

  • 3. Data: 2004-09-28 12:50:40
    Od: "Przemcio Ż." <p...@W...pl>

    Herbi napisał(a):

    > Oczywiście że możesz zrezygnować z dzierżawy domeny - po prostu musisz
    >
    >wypowiedzieć umowę rejestratorowi.

    wszystko ladnie pieknie... ale domene teoretycznie
    rejestruje na rok (po roku musze placic za kolejny rok)
    a co jest gdy rejestruje domene, ale bez jej uzywania rezygnuje z niej...
    stwierdzam po jakims czasie ze nie jest mi potrzebna...
    wtedy place za caly rok czy za okres kiedy ja zajmowalem???
    przemek

  • 4. Data: 2004-09-28 13:06:42
    Od: "pawelWN" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > stwierdzam po jakims czasie ze nie jest mi potrzebna...
    > wtedy place za caly rok czy za okres kiedy ja zajmowalem???

    Witam,
    patrz umowa. Płacisz za cały okres czyli za rok.

    --
    pozdrawiam
    pawelWN

  • 5. Data: 2004-09-28 15:06:31
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > stwierdzam po jakims czasie ze nie jest mi potrzebna...
    > wtedy place za caly rok czy za okres kiedy ja zajmowalem???

    placisz tak jak masz w umowie.
    P.

  • 6. Data: 2004-09-28 16:53:01
    Od: "Przemcio Ż." <p...@W...pl>

    Przemek R. napisał(a):

    >placisz tak jak masz w umowie.
    >P.

    no wlasnie... a jak zamawiam przez strone internetowa....???
    i tam nie ma zadnej umowy...
    to co wtedy???

    Pozdr
    przemek

  • 7. Data: 2004-09-28 16:55:31
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 28 Sep 2004 18:53:01 +0200, "Przemcio Ż."

    >no wlasnie... a jak zamawiam przez strone internetowa....???
    >i tam nie ma zadnej umowy...
    >to co wtedy???
    Przez jaka strone?

    WAM
    --
    Sylwester 2004!
    Może nad morze?

  • 8. Data: 2004-09-28 17:36:40
    Od: "> mAnDeLbRoT <" <mandelbrot@t_l_e_n.p_l>

    Użytkownik "Przemcio Ż." <p...@W...pl> napisał w wiadomości
    > no wlasnie... a jak zamawiam przez strone internetowa....???
    > i tam nie ma zadnej umowy...
    > to co wtedy???

    Ustawa o swiadczeniu uslug droga elektroniczna rozwieje Twoje watpliwosci...
    Jasno mowi, ze uslugodawca (NASK, Nazwa.pl) musi udostepnic uslugobiorcy
    regulamin swiadczenia uslug, ktory musisz w jakis tam sposob zaakceptowac i
    ktory jest w jakis tam sposob rownowazny umowie papierowej. A jezeli
    bezmyslnie klikasz Dalej, bez czytania tego co jest napisane w tymze
    regulaminie to Twoj problem :)

    pozdrawiam

  • 9. Data: 2004-09-28 18:39:21
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > no wlasnie... a jak zamawiam przez strone internetowa....???
    > i tam nie ma zadnej umowy...
    > to co wtedy???

    w zyciu Ci w to nie uwierze. Gdzie kupiles domene?

    P.