  • 1. Data: 2004-09-28 10:43:25
    Temat: ADR podstawa prawna
    Od: "Lesio5" <l...@w...pl>

    Jaka jest podstawa prawna obowiazywania przepisów ADR w Polsce?
    - umowa miedzynarodowa?
    - ustawa?
    - dyrektywa UE ?

    Czy ktos moze mnie uswiadomic w statusie tych przepisów?

    --
    Leszek Grelak - Lesio5
    I thought I was someone else, someone good.

  • 2. Data: 2004-09-28 11:49:46
    Temat: Re: ADR podstawa prawna
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Lesio5 napisał(a):

    > Jaka jest podstawa prawna obowiazywania przepisów ADR w Polsce?
    > - umowa miedzynarodowa?
    > - ustawa?
    > - dyrektywa UE ?

    Umowa miedzynarodowa ratyfikowana przez Polske i opublikowana w
    dzienniku ustaw.

    j.

  • 3. Data: 2004-09-28 12:11:28
    Od: "Lesio5" <l...@w...pl>

    > Umowa miedzynarodowa ratyfikowana przez Polske i opublikowana w
    > dzienniku ustaw.

    Dziennik ustaw wspomina o zmianach
    "Oświadczenie Rządowe z dnia 24 września 2002 r. w sprawie wejścia w życie
    zmian do załączników A i B do Umowy europejskiej dotyczącej międzynarodowego
    przewozu drogowego towarów niebezpiecznych (ADR), sporządzonej w Genewie
    dnia 30 września 1957 r."
    http://isip.sejm.gov.pl/servlet/Search?todo=file&id=
    WDU20021941629&type=1&name=D20021629.pdf
    Ale oswiadczenie nie zawiera ani zmian, ani tekstu ujednoliconego. Odwoluje
    sie do zalacznika który w wersji elektronicznej nie jest opublikowany. Czy
    to oznacza, ze ten akt tylko w wersji papierzanej sie ukazal?

  • 4. Data: 2004-09-28 17:29:40
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Lesio5 napisał(a):

    > Ale oswiadczenie nie zawiera ani zmian, ani tekstu ujednoliconego. Odwoluje
    > sie do zalacznika który w wersji elektronicznej nie jest opublikowany. Czy
    > to oznacza, ze ten akt tylko w wersji papierzanej sie ukazal?

    Tak. Takie dwie grupe ksiazki. Bodajze 350 zl kosztuja. Mozna zamowic
    w urmie.

    j.