  • 1. Data: 2003-05-14 17:37:01
    Temat: jak nie jestem nigdzie zameldowany
    Od: "zenek" <d...@w...pl>

    witam

    jak nie jestem nigdzie zameldowany (bezdomny) to jaki jest sposob dostarcza
    mi wezwanie???czyzby nigdzie nie zameldowani nie ida do wojska???/

    pozdr

  • 2. Data: 2003-05-14 20:48:23
    Temat: Re: jak nie jestem nigdzie zameldowany
    Od: Kamil Gołaszewski <k...@p...onet.pl>

    zenek wrote:
    > jak nie jestem nigdzie zameldowany (bezdomny) to jaki jest sposob dostarcza
    > mi wezwanie???czyzby nigdzie nie zameldowani nie ida do wojska???/

    I nigdy nie byłeś zameldowany?

    KG

  • 3. Data: 2003-05-14 21:03:04
    Od: "Karol" <a...@b...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Kamil Gołaszewski" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > I nigdy nie byłeś zameldowany?

    Moze mamusia tez była "niezameldowana" i mamusia mamusi tez, a mamusia
    mamusi..... ale to juz przed wojna było :-)

    Karol

  • 4. Data: 2003-05-14 23:09:55
    Od: "zenek" <d...@w...pl>

    widzisz synku ja tylko zadalem pytanie a ty cos o mojej mamie mowsz.jak bym
    cie spodkal to za takie gadanie bym ci ryj rozwalil.

  • 5. Data: 2003-05-15 05:56:52
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > widzisz synku ja tylko zadalem pytanie a ty cos o mojej mamie
    mowsz.jak bym
    > cie spodkal to za takie gadanie bym ci ryj rozwalil.

    No wreszcie mowisz o czyms co sie nadaje na ta grupe ;)

  • 6. Data: 2003-05-15 06:43:53
    Od: "Tomasz Stawarz" <t...@o...pl>

    Użytkownik "zenek" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
    > widzisz synku ja tylko zadalem pytanie a ty cos o mojej mamie mowsz.jak
    bym
    > cie spodkal to za takie gadanie bym ci ryj rozwalil.

    Chyba mam problemy z oczami. Nigdzie nie wiedze zeby "synek"
    (twoj ? ;) pisal cos o _Twojej_ mamusi.
    Tymniemniej pochwalam czujnosc, honor matki najwazniejszy :D

    Pozdrawiam Tomek

    PS
    "Synek" vel Karol lec do prokuratury. No chyba ze grozba
    nie wzbudzila obawy spelnienia ;)

  • 7. Data: 2003-05-15 17:13:39
    Od: "Karol" <a...@b...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Stawarz" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "zenek" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
    > bym

    Za co po ryju?

    > Chyba mam problemy z oczami. Nigdzie nie wiedze zeby "synek"
    > (twoj ? ;) pisal cos o _Twojej_ mamusi.
    > Tymniemniej pochwalam czujnosc, honor matki najwazniejszy :D

    Honoru nie obrażałem.
    Zwróciłem tylko uwagę, że dziecko po urodzeniu jest (moze sie juz przepisy
    zmienily) z urzedu meldowane razem z mamą.
    I po co walić po ryju jak człowiek chce pomóc bliżniemu.

    > PS
    > "Synek" vel Karol lec do prokuratury. No chyba ze grozba
    > nie wzbudzila obawy spelnienia ;)

    Zastanowie sie, zeby potem jakas komisja w TV nie ciagala mnie na
    przesluchania, ze cos tam nie zrobilem na czas :-)

    Karol

  • 8. Data: 2003-05-15 20:23:30
    Od: "Regina Jodko" <r...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > pozdr
    >
    > wysyła się na adres ostatniego miejsca stałego zameldowania. No, a potem
    ustala się miejsce pobytu - różnymi sposobami w zależności od instytucji,
    która to wezwanie wysyła.

  • 9. Data: 2003-05-18 12:04:23
    Od: "jedrus4" <j...@w...pl>

    > jak nie jestem nigdzie zameldowany (bezdomny) to jaki jest sposob
    dostarcza
    > mi wezwanie???czyzby nigdzie nie zameldowani nie ida do wojska???/

    i tak Cie znajda... tylko wtedy to masz prze******e

    jedrus4 & czerwony 1300 '67 nieustannie w remoncie ;]
    http://www.garbatabaza.prv.pl- najwieksza w Polsce niezalezna baza
    milosnikow VW - dopisz sie!
    http://www.jedrus4.prv.pl - troche o mnie i moim garbusku :D