  • 1. Data: 2003-05-14 15:37:14
    Temat: umowa z NASK
    Od: "xeon" <s...@p...fm>

    Mam pytanie jak wybrnąć z tej sytuacji?

    Zakupilem domene w NASK zarejestrowano ją, po czym wyslalem fax (7 dni
    pozniej) z prosba o usuniecie domeny (mialem problemy z kasa i serwerem
    nazw-moja wina).

    W miedzyczasie dostalem fakture Vat, ktorej nie zaplacilem (bo niby za co?).
    Dzisiaj zadzwonil do mnie NASK z pytaniem czy zaplace za ta fakture.
    Troche sie zdziwilem.
    Na moja odpowiedz ze zrezygnowalem odpowiedzieli ze i tak musze zaplacic.
    Zapytalem czy wtedy dadza mi ta domene spowrotem - odpowiedzieli ze z niej
    przeciez zrezygnowalem i jak chce ja spowrotem to musze ja zarejestrowac
    jeszcze raz i jeszcze raz zaplacic.
    Moze jestem naiwny ze da sie to odkrecic tzn. że ja zaplacę a oni dadza mi
    ta bez nowego wniosku. Jak z tego wybrnać??? co moge zrobic??

    Jestem osoba fizyczna prowadzaca dzialalnosc gospodarczą i tak też zawarlem
    umowę.
    Regulamin do umowy jest TUTAJ http://www.dns.pl/nzasady.html

    Radzcie co zrobic.

  • 2. Data: 2003-05-14 16:38:48
    Temat: Re: umowa z NASK
    Od: "Cezar" <c...@c...com.pl.nospam>

    prawo jest po ich stronie .
    Nask zobowiązał sie ze dostaniesz domene , Ty zobowiązałeś sie ze zapłacisz.
    To ty nie dotrzymałeś warunków umowy.....
    dostałes fakture - musisz zapłacic.

    cezar

  • 3. Data: 2003-05-14 16:44:16
    Od: "xeon" <s...@p...fm>

    Bede staral sie ta domene od NASK odzyskac po zaplaceniu tej faktury ale co
    z tego wyjdzie bede wiedzial w Piątek

  • 4. Data: 2003-05-14 16:45:44
    Od: Sierp <N...@s...netwytnijcalosc>

    Dnia Wed, 14 May 2003 18:38:48 +0200
    "Cezar" <c...@c...com.pl.nospam> naskrobał(a):

    > prawo jest po ich stronie .

    niestety tak
    choc france mogliby pojsc troche na ustepstwo i skoro klient zaplaci
    i zrobil to nieswiadomie, mogliby mu domene przywrocic
    ale po co - przeciez mają monopol, do konkurencji nie pojdzie :/

    Sierp

    --
    Nieoficjalne FAQ grupy pl.comp.networking
    http://sierp.net/faq

  • 5. Data: 2003-05-14 17:32:16
    Od: Artur <a...@j...net>

    A czy nie da sie powolac na 10-cio dniowy termin wycofania sie z takiej
    transakcji?

    A.

  • 6. Data: 2003-05-14 17:37:36
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <r...@r...com>

    "xeon" <s...@p...fm> wrote in

    > Bede staral sie ta domene od NASK odzyskac po zaplaceniu tej
    > faktury ale co z tego wyjdzie bede wiedzial w Piątek

    olej ich, wykup .com i namow do tego samego znajomych

    --
    Rafał 'Raf256' Maj
    http://www.raf256.com

  • 7. Data: 2003-05-14 18:53:04
    Od: "grisza" <g...@c...pl>

    Użytkownik "xeon" <s...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Bede staral sie ta domene od NASK odzyskac po zaplaceniu tej faktury ale
    co
    > z tego wyjdzie bede wiedzial w Piątek

    Nie da się. Ćwiczone wielokrotnie przez moich klientów. Pomijam fakt iż
    dział windykacji należności jest baardzo arogancki i nieprzyjemny...

    --
    serdecznie pozdrawiam
    Grzegorz Bałysz // 0600 400 000

  • 8. Data: 2003-05-14 19:40:18
    Od: Robert CyberM <c...@s...net>

    > olej ich, wykup .com i namow do tego samego znajomych
    ee szkoda zachodu, zaplacisz, a domeny Ci nie dadza...
    tak jak pisali poprzednicy domeny .com .net itp :)
    --
    Robert CyberM

  • 9. Data: 2003-05-14 19:53:06
    Od: "xeon" <s...@p...fm>

    podobno nie bo jestem przedsiębiorcą a nie konsumentem.

    Dziwne troche, moze ktos rozwinie ten temat

  • 10. Data: 2003-05-14 19:58:38
    Od: "mrek" <m...@N...go2.REMOVE.pl.IT>

> [...]
    > Moze jestem naiwny ze da sie to odkrecic tzn. że ja zaplacę a oni dadza mi
    > ta bez nowego wniosku. Jak z tego wybrnać??? co moge zrobic??

    olej ich bo G. moga ci zrobic ... zawsze mozesz powiedziec ze ktos ci zrobil
    dowcip i wypelnil formularz rejestracyjny twoimi danymi ... ja im kiedys
    powiedzialem w takiej sytuacji ze nie zaplace i ze chyba ich poj....ło i sie
    odczepili ...