  • 1. Data: 2003-05-14 17:30:04
    Temat: kopia bezpieczenstwa - jak udowodnic?
    Od: "hmm... co by tu wpisac... np. JA" <t...@e...ru>

    jesli wykonalem kopie bezpieczenstwo orginalnej plyty, a ta zgubilem, to jak
    udowodnic, ze nie mam pirata?
    na jakiej podstawie w ogole udowodnic orginalnosc plyty(orginalnej i kopii)?

    pozdr., Wojtek

  • 2. Data: 2003-05-14 18:30:08
    Temat: Re: kopia bezpieczenstwa - jak udowodnic?
    Od: g...@o...pl

    > jesli wykonalem kopie bezpieczenstwo orginalnej plyty, a ta zgubilem, to jak
    > udowodnic, ze nie mam pirata?
    > na jakiej podstawie w ogole udowodnic orginalnosc plyty(orginalnej i kopii)?

    najlepiej zadzwon do kogos z BSA
    na stronie podaja telefony

    pozdr
    gloria_v

  • 3. Data: 2003-05-14 19:32:34
    Od: "Aleksander" <k...@g...pl>

    Użytkownik "hmm... co by tu wpisac... np. JA" <t...@e...ru> napisał
    w wiadomości news:b9tugm$5rm$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
    jak
    > udowodnic, ze nie mam pirata?
    > na jakiej podstawie w ogole udowodnic orginalnosc plyty(orginalnej i

    powinienes miec dowód zakupu, faktura lub paragon

    pozdr

  • 4. Data: 2003-05-14 19:55:27
    Od: "hmm... co by tu wpisac... np. JA" <t...@e...ru>

    > powinienes miec dowód zakupu, faktura lub paragon

    przeciez to tez moge zgubic

    pozdr., Wojtek

  • 5. Data: 2003-05-14 22:43:13
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    No to zgubiłeś legalny program i musisz drugi kupić.

  • 6. Data: 2003-05-15 01:08:25
    Od: "Cray" <c...@o...pl>

    Użytkownik "hmm... co by tu wpisac... np. JA" <t...@e...ru> napisał
    > przeciez to tez moge zgubic
    No to ... znaczy ze nie masz dowodu na to ze przegrales z oryginalu i ten
    oryginal byl twoja wlasnoscia a wiec ... nie masz dowodu na "niewinnosc" -
    ale za to jest dowod na "winnosc" .... plyta z "czyms" bez licencji ...
    czyli piracka....

    Pozdrowionka śle Cray
    ..........::::::::::@::::::::::..........
    c...@o...pl

  • 7. Data: 2003-05-15 06:01:23
    Od: "Krzysztof Gil" <k...@p...pl>

    Użytkownik "hmm... co by tu wpisac... np. JA" <t...@e...ru> napisał
    w wiadomości news:b9u71h$e81$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > przeciez to tez moge zgubic

    ale zawsze mozna dostac duplikat.

    Krzysztof Gil, k...@g...pl
    GAMTEC Systemy Informatyczne, www.gamtec.pl

  • 8. Data: 2003-05-15 06:21:00
    Od: w...@p...onet.pl

    > powinienes miec dowód zakupu, faktura lub paragon

    oficjalnie tak - w razie kontroli okazuje sie, ze wystarczy oryginalna plyta i
    licencja...wiem z wlasnego doswiadczenia

    pozdrawiam
    d.

  • 9. Data: 2003-05-15 10:07:51
    Od: Czarek Gorzeński <c...@s...art.pl>

    g...@o...pl wrote:

    >najlepiej zadzwon do kogos z BSA
    >na stronie podaja telefony

    Od kiedy BSA stanowi wykładnię prawa?!

    A co do pytania. Pozostaje Ci przecież jeszcze licencja, faktura, może
    pudełko. Wiele programów podlega też rejestracji u producenta. Więc, jak
    sądzę, nośnik może być jednym z wyznaczników legalności pochodzenia
    programu, ale nie on określa czy używając dany produkt robisz to zgodnie
    z warunkami licencji, na jakich go zakupiłeś. Poza tym część firm (na
    przykład Microsoft) umożliwia zakup samego nośnika, bez licencji.

    Pozdrawiam

    Czarek Gorzeński

  • 10. Data: 2003-05-15 16:13:11
    Od: "FalconTm" <f...@x...onet.pl>

    > oficjalnie tak - w razie kontroli okazuje sie, ze wystarczy oryginalna
    plyta i
    > licencja...wiem z wlasnego doswiadczenia

    Milo by bylo, ale osobiscie bylem swiadkiem
    jak zabrali oryginal XP + licencja +faktury
    do sprawdzenia czy legalne.Badz teraz madry...
    Kompa przy okazji tez zabrali nawet razem z przedluzaczem
    sieciowym 220 V.Ciekawym bylo to ze nawet nikogo z BSA
    nie bylo celem stwierdzenia legalnosci oprogramowania.