  • 1. Data: 2003-05-14 13:48:01
    Temat: praca magisterska
    Od: "safo" <s...@w...pl>

    Witam,
    probuje znalezc dla mojej znajomej materialy do pracy magisterskiej ale
    skutki sa jak dotychczas marne. Czy ktos z szanownych grupowiczow orientuje
    sie gdzie mozna znalezc infromacje o:
    - postepowaniu przyspieszonym i nakazie karnym w prawie wykroczen,
    - zasadzie szybkosci i ekonomii postepowania.

    pozdrawiam
    Karol

  • 2. Data: 2003-05-14 19:31:28
    Temat: Re: praca magisterska
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    "safo" <s...@w...pl> wrote in message

    > - zasadzie szybkosci i ekonomii postepowania.

    Takie cos nie istnieje... przynajmniej nie w polskich sadach...

    Kania

  • 3. Data: 2003-05-15 09:13:10
    Od: "Marta Wieszczycka" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "safo" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > - postepowaniu przyspieszonym i nakazie karnym w prawie wykroczen,
    > - zasadzie szybkosci i ekonomii postepowania.
    A znajoma nie może sobie zmienić tematu na taki, który by ją interesował na
    tyle, żeby choć wiedziała, gdzie szukać materiałów?
    Pozdrawiam
    MArta