  • 1. Data: 2003-05-14 13:36:05
    Temat: Policja...
    Od: q...@p...onet.pl

    Witam i blagam o pomoc.
    Wychodze sobie z uczelni i znowu sie wkurzam widzac spam za wycieraczka.
    Niestety po blizszym przyjrzeniu sie okazalo sie ze jest to notka z policji.
    Tresc nastepujaca:

    Wezwanie dla wlasciciela pojazdu Dacia nr rej.XXX do stawienia sie w
    Komisariacie...pokoj...dnia...godz... w sprawie popelnionego wykroczenia Art 90
    paragraf 1. W przypadku nie stawienia sie obywatela zostanie sporzadzony
    wniosek o ukaranie do sadu grodz...

    No i wlasnie. Co to za kartka, trzeba sie tym przejmowac, czy olac? Co to za
    wykroczenie straszliwe popelnilem stojac na parkingu przedwydzialowym. Prosze o
    szybkie odpowiedzi bo mam czas do 22 na stawienie sie.

    PZDR
    Nirriti

  • 2. Data: 2003-05-14 14:00:47
    Temat: Re: Policja...
    Od: Kuba <j...@y...com>

> [...]
    > paragraf 1. W przypadku nie stawienia sie obywatela zostanie sporzadzony

    Specjalistą od prawa nie jestem ale do kodeksu looknąłem i:

    Art. 90
    Kto tamuje lub utrudnia ruch na drodze publicznej lub w strefie
    zamieszkania, podlega karze grzywny albo karze nagany.

    Czyżby mandaćik się kroił?

    Kuba

  • 3. Data: 2003-05-14 14:38:59
    Od: "Paweł Z. Kosmęda" <k...@g...pl>

> [...]
    > Kto tamuje lub utrudnia ruch na drodze publicznej lub w strefie
    > zamieszkania, podlega karze grzywny albo karze nagany.

    No tak, ale skoro nie zalozyli blokady, i w lozyli tylko taka fiszke za
    wycieraczke to czy trzeba sie tym przejmowac? W koncu jak moga udowodnic to
    ze kierowca fisze otrzymal/przeczytal/przyjal do wiadomosci? Przeciez mogl
    ja porwac wiatr albo jakis ulotkarz... ;)

    Pozdr.

    Pawel

  • 4. Data: 2003-05-14 15:47:34
    Od: q...@p...onet.pl

    Juz po sprawie. 50zl i 1pkt za niewinnosc chyba ujdzie ;) "Zablokowalem" panom
    policjantom wyjazd z garazu. Szkoda tylko ze autobus przegubowy wyjechalby bez
    wiekszego krecenia. Ale to swiadczy tylko o umiejetnosciach misiow.

    PZDR i thx za odpowiedzi
    Nirriti

  • 5. Data: 2003-05-14 17:04:31
    Od: "RomanG" <n...@N...gazeta.pl>

    q...@p...onet.pl napisał(a):

    > Juz po sprawie. 50zl i 1pkt za niewinnosc chyba ujdzie ;)

    Jakby za niewinność, to byś nie zapłacił...