  • 71. Data: 2004-09-08 14:41:41
    Temat: Re: jak byłego męza wymeldowac z mieszkania?
    Od: Richat <r...@t...pl>

    Użytkownik Przemek R. napisał:

    > ja kurwa mac nie mopwie czyj jest samochod tylko kto kupil, rozrozniasz to?

    chlopie cos ty za jeden????, a ona wiesz co kupila????
    zarcie mu przez pol zycia, gacie na dupsko, i wiele innych bardziej
    cennych i kosztownych rzeczy, bo chyba sie kazdy zgodzi, ze kobiety w
    domu robia 90% zakupow !!!!!!!!!
    facet to se wlasnie tylko auto moze kupic jakie chce, a i to nie zawsze

    --
    Pozdr.Richat

  • 72. Data: 2004-09-08 14:42:16
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > ktore
    >
    > jakby to bylo na poczatku malzenstwa to mialbys racje, w trakcie malzentwa
    > dorobek jest wspolny

    minie chodzi ze strony prawnej.

    > bo to byl ich samochod, jak sie z kims bierze slub to nie ma juz moje
    twoje,
    > jest nasze, a wiec ich, jak dorosniesz zrozumiesz

    ....no to tak samo z mieszkaniem, ICH,

    P.

  • 73. Data: 2004-09-08 17:38:22
    Od: "MT" <m...@i...net.pl>

    Richat napisal:

    > lepiej tego drugiego nierob bo jak na zlosc wprowadzi sie spowrotem do
    > ciebie

    Powinien to zrobic zaraz nastepnego dnia, gdyby tylko
    dowiedzial sie o tym.
    --
    Maciek

    Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat i ludzka głupota,
    chociaż co do pierwszego nie mam pewności - Albert Einstein

  • 74. Data: 2004-09-09 08:16:52
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl>

    > bo chyba sie kazdy zgodzi, ze kobiety w
    > domu robia 90% zakupow !!!!!!!!!

    U mnie żona robi 100 % zakupów. Ja ją tylko muszą zawieźć do supermarketu,
    poczekać 3 godziny, odwieźć z powrotem a później zanieść te 30 kg. zakupów do
    mieszkania (brama, 2 x drzwi, 74 schody, windy brak :). I tak co tydzień.

    Pozdr.

    Czapla

  • 75. Data: 2004-09-09 09:13:36
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    Czapla pisze:

> [...]
    > poczekać 3 godziny, odwieźć z powrotem a później zanieść te 30 kg. zakupów
    > do mieszkania (brama, 2 x drzwi, 74 schody, windy brak :). I tak co

    I dlatego wymyslilem,ze w markecie przydala by sie "przechowalnia mezow"
    I tu pytanie, czy taka koncepcja mozemiec jakas ochrone prawna ?

    Boguslaw

  • 76. Data: 2004-09-09 09:15:05
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    krys pisze:

    > No tak, mnic dodać, nic ująć. Teraz będziemy sobie życie układać pod
    > telenowele, najlepiej brazylijskie.

    > Przemek, umiesz czytać? Agati_m napisała, że mieszkanie jest nie do
    > wykupienia.

    Mieszkanie "nie do wykupienia" to jest wynajete
    lub "przydzila kwaterunkowy"

    Moze sie myli ?

    Boguslaw

  • 77. Data: 2004-09-09 09:16:29
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

    > minie chodzi ze strony prawnej.

    a z jakiej?
    skad wiesz kto pracowal i ile zarabial, poza tym praca w domu jak juz ktos
    napisal, czyli sprzatanie gary i dzieci tez jest wazna

    > ....no to tak samo z mieszkaniem, ICH,

    czytaj koles czytaj, mniej bzdur bedziesz pisal, mieszkanie jest
    spolddzielni, oni je tylko wynajmowali

  • 78. Data: 2004-09-09 09:42:11
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl>

    > I dlatego wymyslilem,ze w markecie przydala by sie "przechowalnia mezow"
    > I tu pytanie, czy taka koncepcja mozemiec jakas ochrone prawna ?

    Na Zachodzie już są takie przechowalnie. Czałe szczęście, że w Polsce w
    niektórych marketach są już kafejki internetowe. A z tą ochroną prawną to
    trzeba chyba zainteresować minister Jarugę-Nowacką. To ona jest od równego
    statusu kobiet i mężczyzn.

    Pzdr.

    Czapla

  • 79. Data: 2004-09-09 10:40:08
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    Czapla pisze:

    > Na Zachodzie już są takie przechowalnie.

    Ze ja zawszemusze oglosic ze cos wymyslilem dopiero jak juz jest...

> [...]
    > trzeba chyba zainteresować minister Jarugę-Nowacką. To ona jest od równego

    Mnie nie chodzi o "rowny status", a "prawa autorskie"..
    I tu wyhatkowo dopisze zeby nei bylo watpliwosci :)

    Pozdrawiam

    Boguslaw

  • 80. Data: 2004-09-09 10:48:02
    Od: "idiom" <i...@w...pl>

    Użytkownik "Czapla" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > trzeba chyba zainteresować minister Jarugę-Nowacką. To ona jest od równego

    O! To przechowalnie dla kobiet już u nas są ? ;)

    pozdr

    Monika