  • 61. Data: 2004-09-08 09:58:53
    Temat: Re: jak byłego męza wymeldowac z mieszkania?
    Od: "Artur Ch." <f...@f...de>

    Dnia 8 wrz o godzinie 11:14, na pl.soc.prawo, idiom napisał(a):

    > Oj, to chyba będziesz mieć problem przy ew. zamianie, nawet jeśli ex nie
    > będzie zameldowany... I samo wymelowanie nic nie da, bo jak ktoś tu słusznie
    > zauważył, jako najemca będzie mógł się po prostu zameldować, gdy będzie
    > chciał

    Aneks do Umowy Najmu - w załączeniu wyrok rozwodowy, decyzja o wymeldowaniu
    delikwenta /w przyszłosci, po złożeniu wniosku o wymeldowanie z urzędu/ - w
    zupełności powinno wystarczyć.

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 62. Data: 2004-09-08 10:22:58
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > mieli

    > Ja rozumiem, chłopcze, że masz jakies kompleksy :D

    nie mam :)

    Ale na tej grupie niezbyt
    > często bywają psychologowie, więc niewłaściwe miejsce na ukazywanie ich :D

    ale powiedz ze jest inaczej, nie patrz na 30 latki a na 20 latki ( bo w tym
    wieku coraz wiecej sie hajta)

    > Monika

    Przemek

  • 63. Data: 2004-09-08 10:25:13
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Może został w dzieciństwie wykorzystany przez ...... no właśnie ;)

    :) no mialem styk z typowa "mloda kur..cą" to fakt, i tez bylem obecny przy
    tym jak inni mieli,
    dziwnym trafem okazalo sie ze to rowniez byly kobiety, wiec wiem co mowie
    :)

    Powiedz ze 20 latki patrza na co innego niz wymienilem :)

    moge dodac jeszcze BMW (za 10 tys. - heh) jako punkt 5. :)

    P.

  • 64. Data: 2004-09-08 10:51:06
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl>

    > Ten wątek mnie szczególnie zainteresował. Jeśli masz na "takich facetów"
    > namiary, to poproszę o kontakt na priv.

    Wystarczy się rozejrzeć wokół. Na pewno są.

    pozdrawiam

    Czapla

  • 65. Data: 2004-09-08 10:54:56
    Od: g...@p...onet.pl

    > Ty chyba masz nie równo jednak pod sufitem.
    > A ona mu prała gacie, odrabiała zdania z ICH dziećmi, gotowała itp itd - by
    > ten mógł poczytać prasę przy ciepłym obiadku jak wróći z pracy i
    > kupić..........................sobie samochód???

    Nie wiesz jak było więc to są tylko twoje przypuszczenia.

    > Dorobek jest ICH wspólny i basta - niech na razie to on się cieszy że
    > pozwoliła mu korzystać z ICH samochodu.

    Niekoniecznie. Jeżeli miał środki zarobiobe (udokumentowane) przed ślubem - to
    są jego.

  • 66. Data: 2004-09-08 11:08:42
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Niekoniecznie. Jeżeli miał środki zarobiobe (udokumentowane) przed
    ślubem - to
    > są jego.

    jezeli mial i nie spisal intercyzy to jest ich

  • 67. Data: 2004-09-08 11:10:50
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

    > ja kurwa mac nie mopwie czyj jest samochod tylko kto kupil, rozrozniasz
    to?

    a co to ma za znaczenie?
    wazne za czyje pieniadze i czy byla intercyza

    > niech ona sie cieszy ze pozwilil jej mieszkac w ICH mieszkaniu.

    ty to naprawde masz chyba z 15 lat i kiepskie doswiaczenia domowe
    to mieszkanie jest spoldzielni, a on lamie prawo, bo nie przebywa w
    mieszkaniu w ktorym jest zameldowany i mieszka w mieszkaniu w ktorym nie
    jest zameldowany

  • 68. Data: 2004-09-08 12:55:31
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    -->
    > to?
    >
    > a co to ma za znaczenie?
    > wazne za czyje pieniadze i czy byla intercyza

    a co ja napisalem? "nie zmienia faktu ze mogl sam kupic za pieniadze ktore
    sam zarobil."

    !!!!!!

> [...]
    > to mieszkanie jest spoldzielni, a on lamie prawo, bo nie przebywa w
    > mieszkaniu w ktorym jest zameldowany i mieszka w mieszkaniu w ktorym nie

    nie o to mi w tym momencie chodzilo. O to Twoje ICH samochod.

    P.

  • 69. Data: 2004-09-08 13:17:34
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

    > a co ja napisalem? "nie zmienia faktu ze mogl sam kupic za pieniadze
    ktore
    > sam zarobil."

    jakby to bylo na poczatku malzenstwa to mialbys racje, w trakcie malzentwa
    dorobek jest wspolny

    > nie o to mi w tym momencie chodzilo. O to Twoje ICH samochod.

    bo to byl ich samochod, jak sie z kims bierze slub to nie ma juz moje twoje,
    jest nasze, a wiec ich, jak dorosniesz zrozumiesz

  • 70. Data: 2004-09-08 14:36:51
    Od: Richat <r...@t...pl>

    Użytkownik Artur Ch. napisał:

> [...]
    > przebywającej w twoim mieszkaniu, podaj szczegóły - trwa to różnie - ale ok
    > 6-9 miesięcy. Przynajmniej w przypadku w którym nie da się określić miejsca
    > aktualnego pobytu osoby która chce się wymeldować - wtedy biuro meldunkowe
    > sprawdza rejestry skazanych, więzienia itp itd.
    > W Twoim przypadku chyba będzie prościej ponieważ chyba znasz miejsce jego
    > pobytu, możesz dodatkowo złożyć doniesienie iż przebywa on w tamtym lokalu
    > bez zameldowania - a to jest wykroczenie już zarówno ze strony tego
    > osobnika jak i osoby która mu umożliwia przebywanie w tym lokalu.

    lepiej tego drugiego nierob bo jak na zlosc wprowadzi sie spowrotem do
    ciebie
    --
    Pozdr.Richat