  • 1. Data: 2004-08-23 14:02:08
    Temat: informatyka: zrodlowe pliki kto jest wlascicielem, zleceniodawca ?
    Od: "Karol Baranowski" <k...@p...onet.pl>

    Witam

    mam takie pytanie:
    Tworze oprogramowanie na zlecenie.
    Tworze w pliki zrodlowe.
    Klientowi dostarczam _gotowy_ program - taki ktory zamawial.

    Kto jest właścicielem plików źródłowych ?
    czy klient jeśli chce otrzymać pliki źródłowe
    moge ich nie udostęnić ?

    Karol

  • 2. Data: 2004-08-23 14:08:27
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    Karol Baranowski wrote:

> [...]
    >
    > Kto jest właścicielem plików źródłowych ?
    > czy klient jeśli chce otrzymać pliki źródłowe

    Odpowiedź standardowa nr 1:
    przeczytaj umowę

  • 3. Data: 2004-08-23 14:10:48
    Od: "Muminos" <bleele lel @dup.pl>

    Użytkownik "Karol Baranowski" <k...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:cgctdg$8mf$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
    >
    > Kto jest właścicielem plików źródłowych ?
    > czy klient jeśli chce otrzymać pliki źródłowe

    ja tam nie wiem, ale dopisze

    jestem z Gliwic
    mialem dyplom - napisalem dosc duzy program do wypozyczalni kaset -zdalem -
    doslownie z miesac temu bylem u znajomej - patrze sobie co tam ciekawego w
    kompie - i moj program- nawet dane moje na starcie byly - jazda

    ps. co do Twojego - pracuje sobie teraz gdzis tam - jest dopiasanie - ze
    prace wykonuje na wlasnym sprzecie -
    ale tez jest ze praca po przekazaniu (prawa) przechodza na wlasnosc typa
    ktory mi za to placi