  • 21. Data: 2004-09-26 12:12:02
    Temat: Re: immunitet
    Od: Rodrig Falkenstein <f...@g...pl>

    Dnia Sun, 26 Sep 2004 12:31:15 +0200, Sarpedon <f...@t...cy>
    napisał:

> [...]
    >>> 2. gdy sedzia jest dobrym znajomym szefa
    >
    > co nie zmienia faktu ze ja mam wlasny poglad na aktualna sytuacje w
    > panstwie... jak ci sie nie podoba to trudno, ja uwazam po swojemu i bede
    > glosowac, skladac podpisy i udzielac sie tak, jak uwazam

    A ten pogląd to ma jakieś oparcie w faktach czy tak sobie rzucasz błotem
    na około?
    Bo tu trafiłeś kulą w płot. "Przełożony" sędziego to jest przewodniczący
    wydziału nie ma nic do gadania gdy chodzi o postawienie przed sądem
    dyscyplinarnym.

    --
    Falkenstein
    Okoliczności obciążające uwzględniane przy wymiarze kary są następujące:

  • 22. Data: 2004-09-26 13:08:29
    Od: "Sarpedon" <f...@t...cy>

    *Marek* [ m...@i...pl ] napisał(a):

    > Jakiemu szefowi ?

    prokurator generalny?

    > Ponownie, jakiego szefa ?

    prokurator generalny?

    > Jakiego przełożonego ma sędzia ?

    prokuratora generalnego?

    ponadto ta zasada moze byc stosowana wsrod ewentualnej kontroli
    sedziow (o ile taka jest) oraz pracownikow sadu dyscyplinarnego

    --
    Sarpedon (NOSPAM)sarpedon(AT)gazeta(KROPKA)pl
    UWAGA! Adres e-mail w nagłówku zakodowany w ROT13

  • 23. Data: 2004-09-26 13:49:39
    Od: "Marek" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Sarpedon"

    > prokurator generalny?

    Prokurator generalny nie jest szefem żadnego sędziego.

> [...]

    > ponadto ta zasada moze byc stosowana wsrod ewentualnej kontroli
    > sedziow (o ile taka jest) oraz pracownikow sadu dyscyplinarnego

    Kontroli sędziów nie przeprowadzają prokuratorzy, w tym prokurator
    generalny.
    Co to są pracownicy sądu dyscyplinarnego ?

    Marek

  • 24. Data: 2004-09-26 18:05:57
    Od: Rodrig Falkenstein <f...@g...pl>

    Dnia Sun, 26 Sep 2004 15:08:29 +0200, Sarpedon <f...@t...cy>
    napisał:

> [...]
    >
    > ponadto ta zasada moze byc stosowana wsrod ewentualnej kontroli sedziow
    > (o ile taka jest) oraz pracownikow sadu dyscyplinarnego

    Przeczytaj prawo o ustroju sądów powszechnych. I konstytucję. A dowiesz
    się, ze sędziowie są niezawiśli a to oznacza, że prokurator generalny nie
    jest ich "szefem". I kto to są "pracownicy sądu dyscyplinarnego"?

  • 25. Data: 2004-09-26 20:49:55
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Sarpedon" <f...@t...cy> napisał w wiadomości

    > PO proponuje następujące zmiany w Konstytucji RP:
    > 1. likwidacja Senatu,
    > 2. zmniejszenie liczby posłów do 230,
    > 3. zniesienie immunitetu parlamentarnego,
    > 4. wprowadzenie jednomandatowych okręgów wyborczych do Sejmu.
    >
    > ja jestem za trzema pierwszymi opzycjami... tylko trzeba by bylo sale
    > sejmowa przebudowac :P

    Nic nie przebudowywać! Rozsadzić posłów co drugi fotel - nie będą mogli
    głosować na dwie ręce.

    Alek

  • 26. Data: 2004-09-26 21:02:33
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Rodrig Falkenstein" <f...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:opsev9mds6r9kexi@news.gazeta.pl...

    > Wymień trzy przypadki gdy się nie udało.

    Co jakiś czas media donoszą o takich przypadkach.
    Od jakiegoś czasu głośno jest o ex-ministrze sprawiedliwości, który przez
    9 lat nie odpowiedział za wypadek samochodowy.
    Ostatnio jakiś sedzia SA na bani zrobił stłuczkę i nie chciał dmuchac w
    balonik.
    Nie kolekcjonuję takich spraw, ale a'vista wymieniłem ci dwie a zapewne
    jest ich dużo więcej.

    Alek

  • 27. Data: 2004-09-27 08:31:05
    Od: Rodrig Falkenstein <f...@g...pl>

    Dnia Sun, 26 Sep 2004 23:02:33 +0200, Alek
    <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> napisał:

> [...]
    > balonik.
    > Nie kolekcjonuję takich spraw, ale a'vista wymieniłem ci dwie a zapewne

    Nie o to mi chodziło. Nie chodzi mi o to jak czesto sędziowie korzystają z
    immunitetu, ale o przypadki, kiedy sąd dyscyplinarny odmówił udzielenia
    zgody na ściganie.