  • 1. Data: 2006-03-24 09:41:28
    Temat: ile uprawomacnia się wyrok
    Od: sg <a...@s...org.pl_WITHOUT>

    Witam,
    jest wyrok w sprawie o zapłatę należności za wynajmowanie mieszkania,
    ile czasu się uprawomacnia ?

  • 2. Data: 2006-03-24 09:52:17
    Temat: Re: ile uprawomacnia się wyrok
    Od: "Lookasik" <l...@p...o2.pl>

    Użytkownik "sg" <a...@s...org.pl_WITHOUT> napisał w wiadomości
    Witam,
    jest wyrok w sprawie o zapłatę należności za wynajmowanie mieszkania,
    ile czasu się uprawomacnia ?

    osoba zainteresowana ma prawo w ciagu 7 dni zlozyc wniosek o uzas i od
    doreczenia ma 14 dni na apelacje, jak w tym czasie nie zlozy to sie
    uprawomocni

    jezeli nie zlozy wniosku o uzas to 21 dni od ogloszenia

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2006-03-24 13:38:01
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "Lookasik" <l...@p...o2.pl> napisał w wiadomości

    > jezeli nie zlozy wniosku o uzas to 21 dni od ogloszenia

    A dlaczego nie 7?????

    Pozdrawiam
    SDD

    --
    Przepisu, jak życie wziąć w cugle, nie znajdziesz nawet i w Google. (SDD)

  • 4. Data: 2006-03-24 14:06:56
    Od: "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl>

    SDD <s...@t...wszechwiedza.pl> dosć niespodziewanie napisał(a):
    > Użytkownik "Lookasik" <l...@p...o2.pl> napisał w wiadomości

    > A dlaczego nie 7?????

    Bo po upływie 7 dni otwiera sie dwutygodniowy termon na złozenie apelacji
    bez doręczonego uzasadnienia "apelacja wprost"
    --
    Roman Rumpel Skype: siedemrumpli
    (C) Hollywood Homicide