  • 1. Data: 2006-03-24 09:19:48
    Temat: Wypowiedzenie umowy zlecenie
    Od: d...@o...pl

    Potrzebuje technicznej pomocy - jak ma wygladac wypowiedzenie umowy
    zlecenie, od pól roku mam owe i konczy mi sie 30.06- a 03.04 zaczynam
    prace na etat i musze zrezygnowac z dotychczasowego zajecia (pracuje
    40h tyg. ) dzis musze zlozyc wypowiedzienie i kompletnie nie wiem co ma
    sie w nim zawierac, jaka forma itp

  • 2. Data: 2006-03-24 09:43:46
    Temat: Re: Wypowiedzenie umowy zlecenie
    Od: sg <a...@s...org.pl_WITHOUT>

    d...@o...pl napisał(a):
> [...]
    > prace na etat i musze zrezygnowac z dotychczasowego zajecia (pracuje
    > 40h tyg. ) dzis musze zlozyc wypowiedzienie i kompletnie nie wiem co ma

    a może te umowy zlecenia to naruszenie prawa i należałoby podpisać umowę
    o pracę ?

  • 3. Data: 2006-03-24 09:57:50
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu sg porozsypywal nastepujace haczki:
    > a może te umowy zlecenia to naruszenie prawa i należałoby podpisać umowę
    > o pracę ?
    A jaki to ma zwiazek z pytaniem autora/autorki watku?

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 4. Data: 2006-03-24 11:54:38
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    badzio wrote:

    > Patrze, patrze a tu sg porozsypywal nastepujace haczki:
    > A jaki to ma zwiazek z pytaniem autora/autorki watku?

    Jest to argument do rozwiązania umowy zlecenia za porozumieniem stron

  • 5. Data: 2006-03-24 12:40:05
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu jureq porozsypywal nastepujace haczki:
    > Jest to argument do rozwiązania umowy zlecenia za porozumieniem stron
    A czy pytajacy napisal gdzies ze ma problem typu "zleceniodawca nie chce
    sie zgodzic" z rozwiazaniem tej umowy ?
    Co do rozwiazania to nie wiemy jakiego typu mialo byc to zlecenie, jak
    brzmi umowa itp
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl