  • 1. Data: 2006-03-24 08:54:23
    Temat: Wyrok i dozór policji
    Od: "Jacek" <b...@a...pl>

    Witam,

    zastosowano wobec mnie dozór policji. Dziś odbędzie się rozprawa i zapadnie
    wyrok, od którego nie będę się odwoływał. Czy nadal muszę stawiać się na
    policję?

    --
    Jacek

  • 2. Data: 2006-03-24 15:03:16
    Temat: Re: Wyrok i dozór policji
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Jacek napisał(a):
    > Witam,
    >
    > zastosowano wobec mnie dozór policji. Dziś odbędzie się rozprawa i
    > zapadnie wyrok, od którego nie będę się odwoływał. Czy nadal muszę
    > stawiać się na policję?

    i jak wrazenia? tyle razy pisales o swojej sprawie to teraz opowiedz
    jaki final.

    P.

  • 3. Data: 2006-03-24 15:25:13
    Od: "Jacek" <b...@a...pl>

    > i jak wrazenia? tyle razy pisales o swojej sprawie to teraz opowiedz
    > jaki final.

    dostałem dyplom i bukiet kwiatów.

    Jacek

  • 4. Data: 2006-03-24 16:00:18
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Jacek [###b...@a...pl.###] napisał:
    > Witam,
    > zastosowano wobec mnie dozór policji. Dziś odbędzie się rozprawa i
    > zapadnie wyrok, od którego nie będę się odwoływał. Czy nadal muszę
    > stawiać się na policję?

    Pewnie już po rozprawie, ale na przyszłość, to warto przypomnieć
    sądowi o uchyleniu środka zapobiegawczego, jakim jest dozór. Co do
    zasady masz obowiązek się stawiać aż do czasu uchylenia środka. W
    praktyce po wyroku to nie ma większego sensu. Sporadycznie sądy
    zapominają o uchyleniu środka.

  • 5. Data: 2006-03-24 18:44:00
    Od: "Jacek" <b...@a...pl>

    > Pewnie już po rozprawie,

    po rozprawie, ale nie po wyroku.

    Jacek

  • 6. Data: 2006-03-24 20:38:09
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Jacek [###b...@a...pl.###] napisał:
    > po rozprawie, ale nie po wyroku.

    No to złóż wniosek do sądu o uchylenie środka zapobiegawczego jako w
    chwili obecnej zbędnego.