eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › Problem z wymianą sprzętu
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 6

  • 1. Data: 2006-03-24 09:10:11
    Temat: Problem z wymianą sprzętu
    Od: "Tomasz Maleski" <m...@w...pl>

    Witam,
    W poniedziałek dokonałem zakupu nagrywarki DVD w sklepie Auchan w
    Bydgoszczy. Nie podbijałem gwarancji aby w domu sprawdzić czy sprzęt działa.
    Niestety sprzęt okazał sie uszkodzony. Pojechałem do Auchan aby go wymienić
    a miły Pan z działu obsługi klienta poinformował mnie, że może tylko i
    wyłącznie przyjąc sprzęt do naprawy gwarancyjnej. Czy to jest zgodne z
    prawem?. Jestem lekko tym faktem zdenerwowany. Czy i w jaki sposób mogę
    wymusić wymiane sprzętu. Dziękuję za wszelkie odpowiedzi.

    --
    Pozdrawiam
    Tomasz Maleski




  • 2. Data: 2006-03-24 09:29:02
    Temat: Re: Problem z wymianą sprzętu
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Tomasz Maleski napisał(a):

    > Czy i w jaki sposób mogę wymusić wymiane sprzętu.

    AK-47 i kominiarka powinny pomóc... ;P

    j.

    --
    Za wszelkie moje błędy odpowiada imć Chochlik Newsowy ;)
    http://tinyurl.com/dpuad (kto pierwszy kliknie ten głupi)


  • 3. Data: 2006-03-24 09:41:23
    Temat: Re: Problem z wymianą sprzętu
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Tomasz Maleski porozsypywal nastepujace haczki:
    > W poniedziałek dokonałem zakupu nagrywarki DVD w sklepie Auchan w
    > Bydgoszczy. Nie podbijałem gwarancji aby w domu sprawdzić czy sprzęt działa.
    > Niestety sprzęt okazał sie uszkodzony. Pojechałem do Auchan aby go wymienić
    > a miły Pan z działu obsługi klienta poinformował mnie, że może tylko i
    > wyłącznie przyjąc sprzęt do naprawy gwarancyjnej. Czy to jest zgodne z
    > prawem?. Jestem lekko tym faktem zdenerwowany. Czy i w jaki sposób mogę
    > wymusić wymiane sprzętu. Dziękuję za wszelkie odpowiedzi.
    IHMO nie mozesz. Przyjmowanie zwrotow/wymiana sprzetu z niepodbita
    gwarancja w ciagu kilku dni od zakupu to tylko i wylacznie dobra wola
    sklepu.
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl
    GG: 296884, ICQ: 76259763
    Skype: badzio


  • 4. Data: 2006-03-24 10:05:28
    Temat: Re: Problem z wymianą sprzętu
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Tomasz Maleski wrote:

    > Niestety sprzęt okazał sie uszkodzony. Pojechałem do Auchan aby go wymienić
    > a miły Pan z działu obsługi klienta poinformował mnie, że może tylko i
    > wyłącznie przyjąc sprzęt do naprawy gwarancyjnej. Czy to jest zgodne z
    > prawem?. Jestem lekko tym faktem zdenerwowany. Czy i w jaki sposób mogę

    To niezgodność towaru w umową.

    Gwarancja jest w tym przypadku mniej korzystną formą rozwiązania problemu.


  • 5. Data: 2006-03-24 10:11:55
    Temat: Re: Problem z wymianą sprzętu
    Od: "Tomasz Maleski" <m...@w...pl>


    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w
    wiadomości news:4423c44c$1@news.home.net.pl...
    > Tomasz Maleski wrote:
    >
    >> Niestety sprzęt okazał sie uszkodzony. Pojechałem do Auchan aby go
    >> wymienić a miły Pan z działu obsługi klienta poinformował mnie, że może
    >> tylko i wyłącznie przyjąc sprzęt do naprawy gwarancyjnej. Czy to jest
    >> zgodne z prawem?. Jestem lekko tym faktem zdenerwowany. Czy i w jaki
    >> sposób mogę
    >
    > To niezgodność towaru w umową.
    >
    > Gwarancja jest w tym przypadku mniej korzystną formą rozwiązania problemu.

    Czyli powinni wymienić sprzęt?. Dodam że nie ma możliwości sprawdzenia tego
    sprzętu w sklepie bezpośrednio po zakupie.



  • 6. Data: 2006-03-24 11:14:44
    Temat: Re: Problem z wymianą sprzętu
    Od: "gasper" <g...@p...comp>

    Użytkownik "Tomasz Maleski" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:e00d2a$1c5$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > W poniedziałek dokonałem zakupu nagrywarki DVD w sklepie Auchan w Bydgoszczy.
    > Nie podbijałem gwarancji aby w domu sprawdzić czy sprzęt działa. Niestety
    > sprzęt okazał sie uszkodzony. Pojechałem do Auchan aby go wymienić a miły Pan
    > z działu obsługi klienta poinformował mnie, że może tylko i wyłącznie przyjąc
    > sprzęt do naprawy gwarancyjnej. Czy to jest zgodne z prawem?. Jestem lekko tym
    > faktem zdenerwowany. Czy i w jaki sposób mogę wymusić wymiane sprzętu.
    > Dziękuję za wszelkie odpowiedzi.
    >
    mają 14 dni na ustosunkowanie sie do Twojej reklamacji

    Pozdrawiam

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1