  • 1. Data: 2005-09-27 13:34:25
    Temat: gwarancja i serwis Iiyama
    Od: "Aragorn" <a...@i...pl>

    Witam,
    pisze do Was bo moze Wy jestescie mi jakos pomoc, poradzic. Moim klopotem
    jest problem z serwisem firmy Iiyama, ktory to podobno nalezy (a raczej
    nalezal do najlepszych). Okolo 8 miesiecy temu kupilem monitor LCD model
    E481-s i wszytko byloby dobrze gdyby nie fakt, ze wewnatrz monitora na
    ekranie chodzily robaczki male, a teraz jeden z nich zdechl i jest widoczny
    jako kreska na ekranie. Interweniowalem w tej sprawie w serwisie firmy i
    dostalem odp., ze niestety problem robaczkow jest im znany, ale nie
    naprawiaja tego w ramach gwarancji bo producent tego zabrania.
    Wg mnie jest to wada, ktora powinna byc usunieta w ramach gwarancji
    (czytajac inne fora znalazlem podobne wypowiedzi, ale tam producenci usuwali
    ta wade bez problemu). Zawsze uwazalem serwis firmy iiyama za lidera a tutaj
    okazalo sie ze nic bardziej mylnego.
    Moze wy jestescie w stanie mi cos podpowiedziec poniewaz ten maly
    robaczek naprawde przeszkadza mi w pracy, szczegolnie przy jasnym tle. Licze
    na Wasza pomoc.

    pozdrawiam
    Tomek

  • 2. Data: 2005-09-27 13:45:11
    Temat: Re: gwarancja i serwis Iiyama
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Aragorn napisał(a):
> [...]
    > Moze wy jestescie w stanie mi cos podpowiedziec poniewaz ten maly
    > robaczek naprawde przeszkadza mi w pracy, szczegolnie przy jasnym tle. Licze

    Moj kolega rozebral monitor, cos tam podwazyl od dolu, popukal w monitor
    i robaczek wypadl (na zasadzie ze jak robaczki wlazly to i jest droga
    ktora wyleza).

    IMO powinien to robic gwarant, bo zapakowanie robaczkow do monitora to
    wada po stronie producena/sprzedawcy (zwlaszcza ze problem im znany,
    wiec pewnie sprzedawali juz z robaczkami).
    Pewnie monitory plynely kontenerem ktorym wczesniej jechalo cos co
    robaczki zajadaly, a z braku czegos lepszego robaczki zadomowily sie w
    monitorach :)

    Moim zdaniem to nie wazne czy sprzedawca sprzedal monitor z jakimis
    trocinami, czy z robaczkami. W monitorze sa ciala obce i sprzedawca
    powinien monitor naprawic.

  • 3. Data: 2005-09-28 15:26:02
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Tomasz Pyra wrote:

> [...]
    >
    > Moim zdaniem to nie wazne czy sprzedawca sprzedal monitor z jakimis
    > trocinami, czy z robaczkami. W monitorze sa ciala obce i sprzedawca

    "Tych robaczków nie było przy sprzedaży, wlazły już u klienta. Nie,
    monitory nie są hermetycznie zamknięte. Jak ktoś ma chlew w domu, to
    sam jest sobie winny."

    ICMPTZ? ;-)

    --
    Pozdro
    Massai

  • 4. Data: 2005-09-29 13:40:10
    Od: "Proszek" <b...@b...pl>

    Nie wiem, czy to byly "robaczki"; ale tez pojawilo mi sie zabrudzenie
    pomiedzy matryca i podswietleniem
    (ciemna plamka dlugosci 4-5px, szerokosci okolo 1px); dodatkowo mialem
    czasem problem, bo komputer nie mogl wlaczyc monitora.
    Monitor naprawiono zgodnie z warunkami gwarancyjnymi Iiyamy, z zapisem w
    karcie "czyszczenie" - nie mialem zadnych zastrzezen do procedury.
    Do Massai - wyglada na to, ze tez mam chlew w domu...

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2005-10-02 21:52:09
    Od: "Adam" <W...@w...pl>

    Użytkownik "Aragorn" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > pisze do Was bo moze Wy jestescie mi jakos pomoc, poradzic. Moim klopotem
    > jest problem z serwisem firmy Iiyama, ktory to podobno nalezy (a raczej
    > nalezal do najlepszych).

    Znam ten ból.
    Serwis Iiyamy, jak również "grawancja" tej firmy to jakaś parodia.
    Kupiłem monitor - nowy i od razu wadliwy fabrycznie, za namową sprzedacy
    wysłałem do serwisu tej firmy na wymianę na nowy egzemplarz.
    Co było zgodne z ich własną kartą gwarancyjną.
    Przy uzgadnianiu wysyłki dowiedziałem się, że raczej nie praktykuje się
    wymian, a naprawę, ale jak będe chciał to oddadzą kasę.
    Chciałem.
    Efekt - na siłę odesłałi mi naprawiony monitor i rżną głupa, że nie mówili
    nic o zwrocie kasy.
    Monitor po paru tygodniach znów wysiadł.
    Naprawili, ale nie do końca.
    Teraz twierdzą, że tak musi być (ledwie słyszalny dźwięk z wbudowanych
    głośników - model E435S).
    Nigdy więcej nie kupię żadnego produktu tej firmy i osobom nie chcącym się
    stresować niepotrzebnie radzę to samo.

    Przy okazji - szukam rzeczoznawcy mogącego zbadać i wystawić opinię o
    niezgodności mocy toru głośnikowego z danymi fabrycznymi.
    Może ktoś zna namiary do takiego rzeczoznawcy (najlepiej aby byl również
    biegłym sądowym bo pewnie tam sprawa znajdzie finał)?

    Adam